Buna ziua,
In luna martie, afland ca sunt insarcinata si avand toate simptomele asociate, am anuntat angajatorul cu privire la aceasta stare.
Acesta a intocmit toate documentele necesare.
La aproape 2 luni dupa aceasta data, sarcina s-a oprit in evolutie. OUG 96/2003 nu prevede pasii care trebuie parcursi in situatia aceasta.
Va rog sa ma sfatuiti ce documente trebuie sa prezint angajatorului sau cum trebuie sa il anunt.
Va multumesc!
Exact cum ati facut si cand ati anuntat sarcina. Aduceti un act doveditor de incetare a sarcinii si o adresa de instiintare in aceasta privinta pentru a lua la cunostinta de acest fapt si angajatorul.
Legislația, intr-adevar, nu prevede situația menționată... însă potrivit principiului simetriei actelor juridice, dacă l-ati anunțat în scris de sarcina consider ca tot în scris îl anunțați si de pierderea sarcinii.