Am o problema legata cu botezul copilului. Am fost la un local de evenimente sa inchiriez in urma cu o luna, dupa mai mult timp de discutie mi-au prezentat oferta care e urmatoarea :
1. Meniu 145 lei.
2. Decor sala. ( mi s-a spus ca e gratis ).
3. Inchirierea sali gratuita
4. 2 ospatari fiecare platit cu 145 lei.
5. Bucatar ajutor bucatar si femeia de servici 700 lei.
Am dat avansul 2.000 de lei toate bune si frumoase. Astazi trec pe acolo sa vorbesc ceva legat de muzica si ma trezesc ca la meniu platesc separat t.v.a . Si la decor 1.000 lei altfel lasa mesele si scaunele goale.
Ea nu a avut 2 contracte in schimb i-am facut poza contractului facut de ea.
E valabil daca scot pozele la xerox ? Precizez ca in contractul initial nu scrie nimic legat de t.v.a la meniu nici de suma pentru decor, dar ea intre timp l-a modificat pe al ei.
Daca la sfarsit decid sa nu platesc acel t.v.a aparut pe parcurs si cei 1.000 de lei ce se poate intampla ? S-au mai exact poate practica asa ceva ?