avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 294 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Incalcare contract ?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Incalcare contract ?

Este posibil sa cer ,incheierea' unui contract de prestari servicii cu o firma de telefonie mobila, deoarece conf. art 18 din O.G. 21/1992 nu m-au
informati complet, corect si precis asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor
?

Va multumesc anticipat pentru raspuns
O zi buna!
Cel mai recent răspuns: dianafilipescu , utilizator 09:41, 7 Februarie 2010
va referiti la rezilierea contractului? daca da, atunci da, puteti rezilia contractul unilateral in baza acestor motive.
buna ziua,
problema mea a fost cu cosmote si a decurs cam asa: am primit un sms informational : "activand optiunea Roamning traveler poti suna din afara tarii folosind minutele nationale incluse in abonament. detalii pe site si la serv clienti". Cum eram in drum spre a iesi din tara, am activat extra.optiunea, primind mesaj de confirmare.
Mentionez ca am doua abonamente, si am facut aceasta operatiune la ambele. In Ungaria, unul din numere nu avea semnal, fiind nevoita sa sun la serv.clienti(apel taxabil) din roamning sa reglementez problema. Mi s-a spus ca pentru acel nr de tel nu aveam activat in prealabil Roamningul. E posibil sa iti fie confirmata activarea unei optiuni din cadrul optiunii Roamning, dar fara ca aceasta sa fie activata? Fara sa fii anuntat...
Intorcandu-ma in tara, am apelat Infocost si surpriza: mai aveam minute natioanle si un cost suplimentar de 21euro.
Peste inca doua zile -in tara fiind- costul s-a facut 42euro.
Sun la serviciul clienti , sa aflu daca nu cumva aceasta optiune are vreun viciu ascuns. Surpriza: informatia era de cateva secunde, si era un fragment incomplet.
Pe internet aflu defapt ca pe langa ce au promovat in sms era si o taxa de 'apel' pt fiecare operatiune.

Va intreb: este normal sa iti dea detalii incomplete? Totusi, nu oricine are acces la internet pentru a afla toate detaliile ascunse! consider acest fapt fiind o practica abuziva, si astfel vreau sa reziliez contractul.

Va rog sa imi spuneti daca in baza motivelor mentionate am 'dreptul' de a solicita rezilierea contractului si neplatirea taxelor aferente.

Va multumesc!
În această situaţie începeţi prin a cere un desfăşurătoror al convorbiririlor inclusiv al cererilor formulate de dumneavoastră.Pe baza acestui act veţi putea să luaţi o decizie.
A venit si factura, iar in desfasurator sunt prezentate apelurile, avand in dreptul lor taxa 0,00, iar sub fiecare, e perceputa taxa pentru apelul in parte.
Problema mea e ca daca stiam de aceasta taxa, nu foloseam toate minutele, sau nu foloseam Roamningul. Consider aceasta fiind o practica comerciala abuziva. Deoarece in sms.ul primit, cum au scris despre optiune, cum se poate activa, puteau scrie scurt si despre aceasta taxa perceputa.
Acum le-am trimis un mail de reclamatie. Atat cat m-am priceput (mantionez ca am 21 ani si niciun studiu de dept) am citit bine ordonanta 21/1992 privind drepturile consumatorilor, actualizata si am identificat articolele pe care cosmote le incalaca. Art.9 si art. 18.
La sfarsit le-am specificat ca nerespectarea clauzelor contractuale imi da dreptul de a solicita rezilierea prezentului contract.

Acum sper ca am 'evaluat corect' si ca vom ajunge la un acord pe cale amiabila.
O zi buna!
buna ziua, revin deoarece a fost depasit termenul in care trebuia sa primesc o rezolutie la reclamatia facuta. am primit un banal sms ca reclamatia e analizata si ma vor informa cand au un raspuns.
mentionez ca desi nu sunt de acord cu valoarea facturii mi se percep si penalitati, deoarece a expirat si perioada de amanare a platii in speranta ca vom rezolva ceva.
ce pot face in aceasta situatie? eu daca as plati facura cu siguranta nu imi vor restitui banii considerati de mine abuz.va multumesc anticipat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reclamatie cosmote dianafilipescu dianafilipescu Buna ziua, In legatura cu reclamtia facuta la Cosmote in legatura cu extraoptiunea Roaming traveler: nici in sms-ul referitor la aceasta extraoptiune, nici ... (vezi toată discuția)
Optiune abuziva cosmote- roaming traveler dianafilipescu dianafilipescu buna ziua, m-am confruntat cu o deficienta a serviciului oferit de Cosmote prin aceasta extraoptiune ROAMING TRAVELER in luna decembrie-promotie in perioada ... (vezi toată discuția)
Societate de telefonie mobila - trage tepe... Giovanni_tg-jiu Giovanni_tg-jiu Am ancarcat cartela cosmote cu 3 euro, pe data de 12-03-2010, si am primit un sms care scria : felicitari ai primit 2000 minute an retea valabile 7 zile. Nu am ... (vezi toată discuția)