avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1055 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamatie Cosmote
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamatie Cosmote

Buna ziua,
In legatura cu reclamtia facuta la Cosmote in legatura cu extraoptiunea Roaming traveler: nici in sms-ul referitor la aceasta extraoptiune, nici la serviciul clienti nu era mentionat ca pe langa minutele nationale incluse in abonament se percepe o taxa la fiecare apel, nu s-au oferit informatii exacte si complete, incalcand legislatia in vigoare.
Am primit un raspuns la aceasta reclamatie, dupa 55 zile, in care precizeaza ca informatiile sunt puse la dipozitie si la serviciul clienti si pe site.
Eu am dovezi ca nu este adevarat, deoarece abia dupa reclamatia mea, au reactualizat meniul unde au adaugat pe langa informatia ce o primisem, si existenta acestei taxe, dar ei sustin ca informatia era si la momentul respectiv.Va spun sincer, nu pot sa inteleg cum pot sustine ca ei mi-au oferit informatii complete, in ciuda dovezilor!!! Am si sms-ul si inregistrare la acel moment la serviciul clienti.
Ce pot face in acest caz? Va rog sa ma ajutati cu un raspuns deoarece in acest moment nu stiu ce pot face.
Cel mai recent răspuns: dianafilipescu , utilizator 11:03, 7 Martie 2010
Concret care este consecinta/prejudiciul care va determinat sesizarea OPC?
puteti solicita ajutorul oficiului pentru protectia consumatorului sau, daca contractul permite, rezilierea din culpa exclusiva a celeilalte parti, solicitind si saunele materile pentru aceasta situatie.
multumesc de raspuns, am facut deasemenea si reclamatie la OPC, dar astept raspunsul lor. Problema mea este ca cei de la Cosmote refuza sa-si asume incalcarile legislatiei, prin aceasta taxa ascunsa. La momentul reclamatiei am solicitat rezilierea contractului, din motivul incalcarii clauzelor contractuale de catre firma cosmote, dar din raspunsul lor se intelege ca ai refuza sa admita faptele intamplate, deci asumarea vinovatiei. De asemenea si la reclamatia facuta au depasit termenul de raspuns de 30 zile ajungandu-se la 55 zile.
Motive temenice care sa sustina eventuala dvs de reziliere contract
www.avocatnet.ro/content/for...

este primul subiect, in care sunt descrise mai detaliat motivele reclamatiei

Alte discuții în legătură

Incalcare contract ? dianafilipescu dianafilipescu Este posibil sa cer ,incheierea\' unui contract de prestari servicii cu o firma de telefonie mobila, deoarece conf. art 18 din[b] O.G. 21/1992 [/b]nu m-au ... (vezi toată discuția)
Furnizor de telefonie mobila ContSters216223 ContSters216223 Buna dimineata.Nu stiu exact in care categorie de forum sa scriu.Am facut un abonament la cosmote in data de 22.07.2011.Factura se emite in 16 a fiecarui luni. ... (vezi toată discuția)
Obligatiile firmelor la expirarea contractelor adelame adelame am si eu o intrebare....in legatura cu o firma cablu TV: la expirarea unui contract nu sunt obligati sa anunte ca nu vor mai exista extraoptiunile??? (de ... (vezi toată discuția)