Buna ziua,
In legatura cu reclamtia facuta la Cosmote in legatura cu extraoptiunea Roaming traveler: nici in sms-ul referitor la aceasta extraoptiune, nici la serviciul clienti nu era mentionat ca pe langa minutele nationale incluse in abonament se percepe o taxa la fiecare apel, nu s-au oferit informatii exacte si complete, incalcand legislatia in vigoare.
Am primit un raspuns la aceasta reclamatie, dupa 55 zile, in care precizeaza ca informatiile sunt puse la dipozitie si la serviciul clienti si pe site.
Eu am dovezi ca nu este adevarat, deoarece abia dupa reclamatia mea, au reactualizat meniul unde au adaugat pe langa informatia ce o primisem, si existenta acestei taxe, dar ei sustin ca informatia era si la momentul respectiv.Va spun sincer, nu pot sa inteleg cum pot sustine ca ei mi-au oferit informatii complete, in ciuda dovezilor!!! Am si sms-ul si inregistrare la acel moment la serviciul clienti.
Ce pot face in acest caz? Va rog sa ma ajutati cu un raspuns deoarece in acest moment nu stiu ce pot face.
puteti solicita ajutorul oficiului pentru protectia consumatorului sau, daca contractul permite, rezilierea din culpa exclusiva a celeilalte parti, solicitind si saunele materile pentru aceasta situatie.
multumesc de raspuns, am facut deasemenea si reclamatie la OPC, dar astept raspunsul lor. Problema mea este ca cei de la Cosmote refuza sa-si asume incalcarile legislatiei, prin aceasta taxa ascunsa. La momentul reclamatiei am solicitat rezilierea contractului, din motivul incalcarii clauzelor contractuale de catre firma cosmote, dar din raspunsul lor se intelege ca ai refuza sa admita faptele intamplate, deci asumarea vinovatiei. De asemenea si la reclamatia facuta au depasit termenul de raspuns de 30 zile ajungandu-se la 55 zile.