am si eu o intrebare....in legatura cu o firma cablu TV: la expirarea unui contract nu sunt obligati sa anunte ca nu vor mai exista extraoptiunile??? (de prelungit stiu ca se prelungeste automat)X-(
Unitatea mentionata de regula,prelungeste automat contractul cu ocazia modificarii clauzelor initiale,respectiv la soicitarea titularului pentru incheierea de contract aditional pentru extraoptiuni
eu nu am solicitat nimic,abonamentul terminandu-se la data de 21/02 anul curent,apoi au umflat factura si cand am sunat la ei au zis ca extraoptiunile au expirat,terminandu-se periaoda de abonament . ce e de facut?
Pentru lamuriri solicitati sa vi se comunice de catre operatorul de telefonie ,temeiul legal de impunere plati,ulterior datei de valabilitate a contractului asumat de catre dvs
Tinand cont de faptul ca v-a expirat contractul, e un moment bun sa incercati o negociere cu ei pentru ca in acest moment puteti renunta la serviciile lor (cu un preaviz de o luna din partea dvs.).
Solicitati acele lamuriri de care va spunea @ynnocenta de la o reprezentanta si cereti sa va faca o oferta ca sa va convinga sa ramenti clientul lor, pentru ca actualul abonament este prea scump.
Functioneaza - nu este ''santaj'', ci renegociere de contract. Este foarte posibil sa primiti o oferta buna in schimbul semnarii unui nou contract pe durata determinata (un an sau doi).
In legatura cu intrebarea dvs., in mod sigur vi s-a spus despre extraoptiuni si cum functioneaza aceste oferte, dar nu ati retinut dvs. Faptul ca au incetat exact la expirarea contractului nu arata decat disponibilitatea lor de a va oferi din nou niste pachete atractive in scopul de va pastra ca si client.
II. DURATA. Contractul se incheie pe Perioada minima prevazuta in Formular si se prelungeste automat pe perioada nedeterminata, daca niciuna
dintre parti nu notifica, cu cel putin 30 de zile inainte de expirarea Perioadei minime, intentia sa de a nu mai continua Contractul. Cu cel putin 30 de
zile inainte de expirarea Perioadei minime, RT notifica Clientului (prin scrisoare/e-mail/sms) posibilitatea de a-si manifesta optiunea de a impiedica
prelungirea automata a Contractului.
asta am gasit pe site-ul lor.asta nu au respectat!!!!! ce e de facut?
citatul de mai sus a intrat in vigoare din data de 2 aprilie 2012,inainte fiind obligati sa anunte cu 60 de zile . abonamentul meu a incetat la data de 21/02/2012.