Buna ziua,
Lucrez la un laborator de incercari in constructii si intocmesc si cartea tehnica a constructiei.
Cartea tehnica a unei constructii trebuie pastrata 50 ani sau pe toata durata de utilizare a constructiei.
Documentele care stau la baza intocmirii cartii tehnice sunt documentele de la furnizorii de materiale dar si rapoartele de incercare/buletinele de analiza emise de mine- la acest moment le semnez olograf, un exemplar la beneficiar, altul in arhiva firmei.
Pentru a emite raportul de incercare, caracteristicile obtinute la analiza le inregistrez in registru (otel/beton/ciment), registre inregistrari probe, registre intrare iesire - documente suport
Mi s- a sugerat ca, toate documentele cu care lucrez in cadrul laboratorului sa le emit si sa le arhivez in format electronic
Va rog sa imi spuneti cum procedez:
1.Pentru semantura electronica a documentelor care compun cartile tehnice- care este ce mai indicata - trebuie sa dainuie peste 50 ani
2. Cum demonstrez validitatea documentelor in format electronic la arhivare (atat pentru documentele suport (registre), cat si pentru documentele emise care se ataseaza la cartile tehnice) - sa se poata oricand reconstitui ce a stat la baza realizarii constructiei - materiale, documente materiale
Multumesc