avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 924 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... somaj
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

somaj

vreau si eu un raspuns clar....daca sunt studenta in anul 3 la o fac de stat , am lucrat 2 ani la o firma si m au dat afara din cauza ca s a restructurat postul pot beneficia de somaj? eu am sunat la fortele de munca si mi s a zis ca daca sunt studenta la zi nu pot lua somaj...astept un raspuns cat mai clar.multumesc
Cel mai recent răspuns: pakos , utilizator 08:32, 19 Ianuarie 2010
da!:)
pentru ca ati avut venituri in ultimele 12 luni!
Buna seara,
logica mea spune ca, daca a-ti cotizat la stat cele minim 12 luni cerute ca si stagiu, daca a-ti fost concediata din motive care nu tin de persoana d.voastra, beneficiati de somaj. Nu cred ca, fiind studenta, va este ingradit acest drept. Puteti merge direct la AJOFM, si vorbiti acolo. Dar, sa va grabiti, aveti termen 30 de zile de la data suspendarii raporturilor de munca.
va multumesc!:D
Buna seara,

Din pacate legile in Romania sunt facute pe burta si nu cu capul, dar asta este. De exemplu un asociat al unei societati comerciale poate beneficia de indemnizatie de somaj, dar un student la zi din pacate nu poate avea acest beneficiu. #-o

Art. 42 (2) Nu beneficiază de indemnizaţie de şomaj absolvenţii care, la data solicitării dreptului, urmează o formă de învăţământ.
un student la zi poate beneficia de somaj daca a desfasurat activitate in baza unui c.i.m. in acelasi timp cu efectuarea studiilor! :)
cei care au terminat facultatea si se inscriu spre exemplu la master nu pot beneficia de somaj .

Alte discuții în legătură

Un student poate beneficia de somaj? Tinaya Tinaya O mica intrebare:D! Eu sunt studenta an terminal..in perioada aceasta timp de 2 ani am lucrat la o firma,insa ghinionul este ca firma \"c\'e fini\"fiind o ... (vezi toată discuția)