Buna ziua, dacă am o întrebare in ceea ce privește apa calda , rece etc . la cine sa ma adresez ? Președintele blocului mi-a spus ca nu e obligația lui .
Citat : “ Doar pentru că sunt politicos, nu din obligație.” a fost răspunsul lui .
Apartamentul despre care e vorba este in momentul de fata închiriat .de pe 1 Iulie . Chiriasul ma tot pisează la cap ca nu este apa calda și ca dacă știa ( și cică ar fi fost atribuția mea sa ma informez ) nu mai închiria .Din cauza aceasta eu m-am adresat in scri la președintele blocului și am vrut sa stiu de ce și pe ce durata nu este apa calda . Ca răspuns am primit ce am scris mai sus : “ Doar pentru că sunt politicos, nu din obligație.” Este obligația Președintelui blocului sa informeze locatarii / proprietarii dacă urmează sa se oprească apa rece , calda , curentul etc ?
Pentru analiza si eventual raspuns la obiect este necesar sa furnizati date relevante
Nu avem de unde sa cunoastem situatia cu care va confruntati dv
Concret ce nelamuriri aveti referitor la apa rece/calda?
Conform disp L nr 196/2018 reprezentantul legal al asociatieid e proprietari este presedintele de asociatie
Proprietarii au dreptul legal sa adreseze sesizari/petitii/contestatii la care presedintele de asociatie are obligatia legala sa raspunda in termen de 10 zile