Bună ziua. Poate un membru al Asociației de Proprietari să solicite administrației blocului o situație a investițiilor din ultimii, să zicem, cinci ani? Dacă da, sub ce formă și ce are de făcut dacă solicitarea este neglijată? Mulțumesc.
In raportul anual al asociatiei care se prezinta in adunarea generala se regasesc aceste informatii.
Puteti cere presedintelui/ administratorului asociatiei sa va puna la dispozitie aceste rapoarte spre consultare.
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Conform disp L nr 196/2018 ,la cererea proprietarlor,,asociatia de proprietari are obligatia legala sa prezinte documentele asociatiei de proprietari
Informatia pretinsa de catre proprietar ar trebui sa fie consemnata in darea de seama anuala prezentata in adunarea generala
latka
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu trebuie indicat un compartiment anume, reclamația se adresează primarului și el o direcționează către compartimentul respectiv, să zicem cel care se ocupă de controlul asociațiilor de proprietari (dacă există, uneori e o singură persoană) . Reclamația o puteți motiva în baza art. 102 alin 1 litera e din legea 196 din 2018. Alegeți de la acel punct, în descrierea faptei, ce se potrivește. Amenda minimă pentru persoana indicată și găsită vinovată e de 2500 RON.
Conduita presedintelui si a staf-ului sau se poate analiza in adunarea generala a asociatiei, singura in masura sa schimbe presedintele si alti membri platiti de asociatie.