Sunt abonat casnic Enel la energie electrica si gaze naturale.
Problema mea este la energie electrica.
Mie pe acest an mi-a fost emisa o singura factura, in mai.
Am sunat la Enel de nenumarate ori, am facut sesizari peste sesizari.
Mereu mi se spune ca se rezolva dar nu se rezolva nimic.
Pe 27 decembrie 2021 am avut penultima factura emisa.
Urmatoarea a fost in luna mai 2022, iar apoi nimic.
Eu vreau sa schimb furnizorul de energie electrica insa, emitandu-mi facturile in ritmul acesta:
1. Enel imi ingradeste dreptul de a-mi schimba furnizorul pt ca nu am factura pe ultima luna, sa o trimit noului furnizor;
2. Enel ma obliga sa raman clientul lor, pt ca nu pot achita suma a 5-6 facturi odata si trebuie sa esalonez.
Enel a emis, in cazul meu, o singura factura in ultimele aproape 9 luni.
Va rog sa ma sfatuiti pt ca nu mai vreau sa raman ca si client al lor, dar nici nu imi permit sa achit 5-6 luni odata, mai ales ca sunt si lunile de vara.
Analizati cu atentie contractul de furnizare energie electrica vis-a -vis de obligatiile prestatorului de comunicare factura la termen lunar
Sesizati ofiicial ANRE,ANPC