1. Apometrul se poate verifica la cererea clientului oricind, nu conteaza ce zic ei. Faceti o cerere in acest sens si cereti ca un reprezentant al dvs. sa asiste la verificare. Insa, daca apometrul este OK, plata verificarii o suporta solicitantul.
2. Nu stiu cum e facut montajul de bransament. Daca intre locul unde este instalat acest apometru si consumatori este distanta mare, exista posibilitatea ca pe reteaua utilizatorului, pina la intrarea in blocurile respective, sa existe pierderi. Angajati o firma sa verifice aceasta retea.
3. Mai exista si posibilitatea ca in locuintele nevindute sa existe pierderi la instalatiile de apa.
DyaBya a scris:
Cum putem rezolva cu pierderea de apa in Bragadiru pe strada Diamantului , Complex Diamantului residence , in fiecare luna sunt pierderi de la 200 pana la 500 metri cubi , cei de la apacanal ilfov nu vor sa ne bage in seama , mentionez ca avem apometru lor a fost verificat zic ca e ok dar intre apometrele de apartamente si cel principal sunt diferente enorme , luna asta 500 metri cubi