Am un produs electrocasnic, aflat in perioada de garantie, care s-a defectat.
Am luat legatura telefonic cu serviciul de garantii al firmei care mi-a livrat produsul si acesta m-a directionat catre firma care asigura service-ul in garantie.
Produsul a fost reparat si livrat inapoi cartre mine.
Intrebarea mea este, daca perioada de garantie initiala se prelungeste dupa data reparatiei sau nu, fiindca in certificatul de garantie, care insoteste produsul, nu a fost facuta nicio referire la data reparatiei si nici ceeace a fost inlocuit.
Va multumesc
perioada se prelungeste cu durata indisponibilizarii produsului. nu e nevoie sa se emita un nou certificat, cel vechi este suficient, fiindca aveti inregistrarile ocazionate de reparatie (le aveti, nu?). toate acestea, puse cap la cap compun situatia de facto. multe reparatii, multe documente...
tocmai asta am aratat, ca in certificatul de garantie, care insoteste produsul, nu au specificat nimic, deci eu nu am nicio dovada scrisa ca respectivul produs a fost reparat in perioada garantiei si ce componente s-au inlocuit.
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Solicitati official service-ului sa consemneze in rubrica speciala din certificatul de garantie interventia executata si prelungirea garantiei cu perioada cat produsul a fost in service
Daca service-ul refuza,sesizati official opc
nu am decat mesajul primit pe email care este urmatorul: ,,Stimate client,
Va informam ca situatia produsului dumneavoastra inregistrat in service Depanero cu fisa numarul 5086134 a fost finalizata cu statusul: REPARAT." Certificatul de garantie mi-a fost returnat alb, fara nicio completare.