In data de 07.11.2017 am trimis in service un telefon aflat inca in garantie, apoi mi s-a trimis raspuns de la service cum ca produsul prezinta deteriorare mecanica si ca trebuie sa platesc inlocuirea. Am solicitat sa mi se prezinte dovezile testelor facute care atesta ca problema bateriei care se descarca instant la 30 % si camera frontala deplasata se cauzeaza deteriorarii mecanice si singurul raspuns primit a fost "refuz garantie" si ca mi se returneaza produsul nereparat.
Termenul de 15 zile cf legii nu a fost respectat. Suntem in 23.11 iar eu inca nu am primit produsul.
Credeti ca se mai poate face ceva printr-o sesizare (pentru ca nu au fost respectate conditiile contractuale), sa solicit inlocuirea produsului sau sa-mi cer banii inapoi?
Trebuie vazut contractul si conditiile din el, produsul se punea la dispozitie in 15 zile, era livrat in 15 zile, cum era livrat, cine suporta livrarea in caz ca nu era in garantie etc.
Este garantie oferita de Emag prin partener Depanero.
" Asigurarea garantiei se face gratuit la sediul furnizorului, in zilele
lucratoare. Aducerea la starea de conformitate se va face in primul rand
prin repararea produsului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la
data la care consumatorul, dupa caz, a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa
de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori
persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare
preluare." (asta este stipulat in certificatul de garantie)