avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 599 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Termen service (15 zile) nerespectat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Termen service (15 zile) nerespectat

Buna ziua,

In data de 07.11.2017 am trimis in service un telefon aflat inca in garantie, apoi mi s-a trimis raspuns de la service cum ca produsul prezinta deteriorare mecanica si ca trebuie sa platesc inlocuirea. Am solicitat sa mi se prezinte dovezile testelor facute care atesta ca problema bateriei care se descarca instant la 30 % si camera frontala deplasata se cauzeaza deteriorarii mecanice si singurul raspuns primit a fost "refuz garantie" si ca mi se returneaza produsul nereparat.
Termenul de 15 zile cf legii nu a fost respectat. Suntem in 23.11 iar eu inca nu am primit produsul.
Credeti ca se mai poate face ceva printr-o sesizare (pentru ca nu au fost respectate conditiile contractuale), sa solicit inlocuirea produsului sau sa-mi cer banii inapoi?
Trebuie vazut contractul si conditiile din el, produsul se punea la dispozitie in 15 zile, era livrat in 15 zile, cum era livrat, cine suporta livrarea in caz ca nu era in garantie etc.
Este garantie oferita de Emag prin partener Depanero.
" Asigurarea garantiei se face gratuit la sediul furnizorului, in zilele
lucratoare. Aducerea la starea de conformitate se va face in primul rand
prin repararea produsului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la
data la care consumatorul, dupa caz, a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa
de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori
persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare
preluare." (asta este stipulat in certificatul de garantie)

Aveti o adresa de email de sesizari.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Au voie firmele sa minta in scris? tmpqiu tmpqiu Buna ziua, Am o problema incurcata si as dori sa stiu daca are rost sa vb cu un avocat. Se suprapun din pct meu de vedere mai multe abuzuri: 1. EMAG minte ... (vezi toată discuția)
Produs deteriorat la service-ul unde trebuia reparat Biaboa Biaboa Buna ziua, Am urmatoarea problema: Am achizitionat de la eMAG un telefon pe care l-am scapat din buzunar dupa 2 saptamani. In urma loviturii capacul ... (vezi toată discuția)
Garantie produse andreanoandreea andreanoandreea Buna ziua, o intrebare legata de garantia produselor, am cumparat o statie de calcat de la EMAG in luna martie pe care nu am folosit-o deloc. am incercat sa o ... (vezi toată discuția)