avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 582 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate produs defect altex
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

produs defect altex

Buna ! Am achizitionat un laptop in luna aprilie 2016 si dupa nici o luna de zile m_am prezentst cu el la magazin pentru ca se bloca si nu raspundea la comenzi .A fost trimis la service(depanero) ,iar dupa 2 saptamani l-am primit inapoi fara nici o dovada ca sa facut ceva la el .....problemele s-au repetat de 3 ori fara nici o rezolvare din partea service-ului, pe data de 5.12.2016 l-am dus din nou la altex pentru aceleasi probleme urmand ca magazinul sa il trimita in service. Ce se poate face in cazul asta? ....nu mi se pare normal ca tot la 2-3 luni sa il tot plimb dintr-o parte in alta in conditiile in care eu platesc rate fara sa pot folosi produsul respectiv...de la altex imi spun ca ei nu pot face nimic pana nu isi da acordul depanero pentru schimbarea /inlocuirea produsului...:Va multumesc anticipat !
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 12:14, 11 Decembrie 2016
Eu cred ca ar trebui sa va gândiți la o judecata cu ei.
Produsul trebuie schimbat dacă are probleme periodic.
Dacă nu va da altul nu mai achitați ratele și va judecați.

Sa nu luați dvs. viruși...ca atunci nu ar fi ei de vina...
Multumesc ! Daca i-am spus lucratorului comercial din altex sa deschida laptopul sa vada ca nu functioneaza mi-a raspuns ca nu e de competenta lor ( adica el nu isi poate da cu parerea daca functioneaza sau nu ) si ca singurul lucru pe care il poate face e sa il trimita din nou in service.Acum daca vreau sa ma judec cu ei pe cine ar trebui sa trimit in judecata Magazinul sau Depanero ? Si inca ceva ce nu inteleg ......daca se trimite un produs in service nu ar trebui returnat produsul 'reparat' si insotit de un certificat constatator al stricaciunii/reparatiei?
cozmapaunita a scris:

Si inca ceva ce nu inteleg ......daca se trimite un produs in service nu ar trebui returnat produsul 'reparat' si insotit de un certificat constatator al stricaciunii/reparatiei?

Toate reparatiile ar trebui inscrise pe certificatul de garantie, nu asa l-ati primit inapoi?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Altex-depanero Spreit Spreit Bună ziua! Am nevoie de un sfat. Am cumpărat un laptop în ianuarie 2017, a funcționat foarte bine, până în luna iunie, când s-a rupt balamua ce ... (vezi toată discuția)
Service, produs defect, protectia consumatorului roxana2016 roxana2016 Buna Ziua! Am cumparat un laptop acum un an si jumatate de la firma Domo. Laptopul s-a defectat iar Domo a dat faliment. Altex a sustinut in presa ca a ... (vezi toată discuția)
Produs in garantie magazin altex Badea_Stefan Badea_Stefan buna ziua , am achizitionat cu un an jumate in urma o tableta de la magazinul altex , dupa aproximativ 11 luni am dus produsul nefunctional la magazin (2015) ... (vezi toată discuția)