avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Altex-Depanero
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Altex-Depanero

Bună ziua! Am nevoie de un sfat. Am cumpărat un laptop în ianuarie 2017, a funcționat foarte bine, până în luna iunie, când s-a rupt balamua ce susține ecranul.. Nu am putut să-l trimit în service-ul autorizat (Depanero) până în luna Iulie, pe 23, când am făcut o solicitare. În 25 Iulie a ajuns la ei, iar eu nu l-am primit decât în data de 11 August (18 zile în total, depășind cu 3 zile pragul maxim în care trebuie să-l înapoieze). Ecranul laptopului a fost schimbat, punându-se unul mai slab, cu zone pe care nu se văd culorile ca înainte.. La aproape 3 luni după reparație, mi s-a rupt balamaua opusă. Am sunat întâi la Altex, să cer schimbare produsului, mi au spus că nu se poate, și să-l trimit în garanție. Am sunat la depanero pentru a-l trimite (curierul va sosi luni pentru a-l prelua), dar mă tem că vor face la fel, o treabă în bătaie de joc.. Ce aș putea face? Am citit că, în legătură cu garanția laptopului, dacă se defectează ceva la el, cum a fost cazul balamalei, trebuie întâi să fie reparat în service, și dacă nu este reparat în service mi se va schimba laptopul/mi se vor da banii înapoi. Cei de la Altex mi-au spus că nu mi dau banii înapoi nici sub formă de voucher. Mi-ar fi dat în primele 6 luni, dar cum eu am întâmpinat probleme dupa 1 an și 5 luni, nu pot să mi-l schimbe. Am citit că, dat fiind faptul că au depăsit cele 15 zile prima dată când am trimit laptopul, pot să cer rezoluționarea contractului. Pot să rezolutionez contractul cu depanero pentru că au depășit termenul de 15 zile când mi-au *reparat* prima dată laptopul, și să cer celor de la altex banii înapoi/voucher la magazinul lor în valoarea laptopului/să mi înlocuiască laptopul?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 00:43, 10 Noiembrie 2018
mai intai ca dvs nu aveti contract cu service-ul, asa ca nu aveti ce rezolutiona.
cat despre contractul cu furnizorul, daca nu ajungeti la o intelegere, va puteti adresa instantei

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs defect altex cozmapaunita cozmapaunita Buna ! Am achizitionat un laptop in luna aprilie 2016 si dupa nici o luna de zile m_am prezentst cu el la magazin pentru ca se bloca si nu raspundea la comenzi ... (vezi toată discuția)
Garantie laptop lenovo bise bise Buna ziua! In luna Decembrie a anului trecut am sesizat 3 pixeli morti pe lcd-ul laptopului meu Lenovo. Pentru ca acesta era inca in garantie am sunat la ... (vezi toată discuția)
Garantie si inlocuire produs pt persoana juridica Andrei273 Andrei273 Buna ziua, Am achizitionat un laptop pe firma, Asus Zenbook - 7300 de lei de pe platforma emag, vanzator Flanco. La scurt timp au inceput sa baraie boxele ... (vezi toată discuția)