Buna ziua,
Am achizitionat un laptop pe firma, Asus Zenbook - 7300 de lei de pe platforma emag, vanzator Flanco. La scurt timp au inceput sa baraie boxele tare. L-am trimis in service, a venit "reparat", dupa scurt timp aceeasi problema. L-am trimis din nou in service, a venit reparat, la scurt timp din nou au inceput sa baraie boxele. Am discutat cu eMag, mi-au dat un consultant special pentru acest caz. Mi-a transmis ca daca il mai trimit o data in service si apoi se defecteaza iarasi, se face apoi fisa de negare pentru inlocuirea produsului sau ramburs.
L-am trimis a treia oara in service, dupa doar 2 zile dupa ce l-am primit "reparat" au inceput sa baraie boxele. I-am trimis consultantului filmare cu laptopul, data si ora. Mi-a promis ca se rezolva returul, daca cei de la Flanco nu sunt de acord atunci ei (emag) vor accepta pierderea si imi vor acorda ramburs. Ulterior, mi-a spus ca nu mai vrea seful lui. Am zis ok, sa imi dea Flanco un email ca daca il trimit a 4-a oara in service si tot apare problema, e clar ca nu se poate repara si imi ofera ramburs. Consultantul emag mi-a facut a 3-a promisiune, ca daca flanco refuza sa ma asigure ca produsul va fi cu adevarat reparat sau ofera ramburs, sigur Emag suporta si imi ofera retur. Acum nu mai este de acord nici cu acest lucru.
Problema este procedura pentru garantie, in care ot trimit produsul in service pana expira garantia, in timp ce este destul de clar ca Depanero habar nu au cum se repara, tot inlocuiesc BIOS-ul si problema reapare dupa cateva zile.
Ce as putea face?