titulatura de birou de copiat acte e de fatada. pe scurt, dvs va reprezentati clientii. pentru asta va trebuie cate o procura.
si un mod coerent de organizare a securitatii datelor, fiindca le vreti electronice.
deja la acest nivel, SRL-ul e obligatoriu. veti declara un responsabil de protectia datelor, etc., etc.
Multumesc pentru raspunsul Dvs.
Intr-adevar, asa vad lucrurile, cumva acest birou pe langa activitatile unui birou de copiat acte, va acorda si consultanta in domeniul fiscalitatii, mai ales in ceea ce priveste impozitele locale, plus vanzare de asigurari.
Prin "procura" va referiti la o procura notariala sau un "acord" al clientului (semnat fizic sau electronic)?
Va rog, pe scurt, sa imi explicati ce inseamna "un mod coerent de organizare a securitatii datelor".
De asemenea, va rog, sa imi spuneti care este parerea Dvs. referitor la clasificarea activitatilor (codurile CAEN), in cazul acestui birou, dorind sa aleg: "Cod CAEN 8219 Activitati de fotocopiere, de pregatire a documentelor si alte activitati specializate de secretariat", "Cod CAEN 7022 Activitati de consultanta pentru afaceri si management", "Cod CAEN 6920 Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta în domeniul fiscal", "Cod CAEN 6622 Activitati ale agentilor si broker-ilor de asigurari"
Multumesc inca o data, anticipat, pentru raspunsul Dvs.!
1. vanzarile de asigurari se fac de brokeri autorizati, iar aceasta activitate nu poate fi amestecata cu altele;
2. procura notariala;
3. trebuie sa aveti un sistem unitar de administrare a datelor: proceduri, inregistrari, hardware, software, personal;
4. as merge pe 7022,
Apreciez raspunsul Dvs. prompt!
Va rog sa imi spuneti care ar fi baza legala pentru punctul "2. procura notariala" (art. 18, pct. (3), al Legii nr. 207/2015 din 20 iulie 2015 privind Codul de Procedură Fiscală)? Intreb in conditiile in care biroul ar detine o imputernicire semnata din partea clientului pentru reprezentare, imputernicire care nu ar fi notariala.
Comunicarea se va efectua, in numele clientului, cu primaria doar electronic.
Ar exista o varianta fara procura notariala, legala, de reprezentare - cod CAEN 7022?
Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (prescurtat în engleză - GDPR) se va aplica în toate statele membre ale Uniunii Europene începând cu data de 25 mai 2018.
Regulamentul definește cadrul în care operatorii care prelucrează date cu caracter personal pot să funcționeze, dar și drepturile tuturor persoanelor ale căror date pot să fie puse la un moment dat în pericol.
GDPR se aplică operatorilor de date cu caracter personal, adică TUTUROR organizațiilor care prelucrează date cu caracter personal respectiv: nume și prenume, data și locul nașterii, serie și număr act de identitate, CNP, studii, adresă e-mail, loc de muncă, apartenență sindicală, stare de sănătate, profesie, situație financiară, origine rasială, telefon, fax, origine etnică, voce, imagine, apartenență politică, cetățenie, religie, date genetice. GDPR se aplică și organizațiilor care colectează doar datele propriilor angajați.
Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (prescurtat în engleză - GDPR) se va aplica în toate statele membre ale Uniunii Europene începând cu data de 25 mai 2018.
Regulamentul definește cadrul în care operatorii care prelucrează date cu caracter personal pot să funcționeze, dar și drepturile tuturor persoanelor ale căror date pot să fie puse la un moment dat în pericol.
Pentru implementarea GDPR este extrem de important să se țină cont de măsurile juridice care constau în mai multe proceduri precum: redactare politici de lucru, actualizare documente existente, redactare informări pentru persoanele vizate, revizuiri pentru politica de confidențialitate și de cookies, manuale de comunicare, registre GDPR și rapoarte privind situația implementării.