Am fost păcălit la un magazin comercial. M-a taxat mai mult decât au făcut produsele respective. Plata a fost făcută cu cardul și mi-am dat seama de pagubă când am ajuns acasă. Bon n-am primit.
N-am niciun dubiu. Respectivul casier a făcut-o intenționat. Nu mai intru în detalii pentru că n-are sens.
Intenționez să fac plângere la ANPC, dar din câte îmi aduc aminte ca să faci asta mai întâi trebuie să apelezi la înțelegerea amiabilă. Am dubii că o să funcționeze.
Întrebarea, care este legată de problema descrisă, este:
Comit o ilegalitate dacă atunci când mă duc să-i cer socoteală casierului îl înregistrez audio ?
Trebuie să ai bonul ca să faci sesizare la ANPC.Trebuie să solicitați bonul în primul rând pentru dumneavoastră pentru a verifica prețul.In rest sunt doar vorbe,nici nu poți dovedi că ai cumpărat de la ei.
Judecata
dflorin3
Buna ziua.
Prietena mea lucreaza intr-un magazin de electrocasnice...foarte renumit la noi.
Problema este urmatoarea:
Anul trecut in Decembrie 2013,la o ... (vezi toată discuția)