1. pe ce criterii ati solicitat respectiva suma ?
2. despagubire - Sumă ce urmează a fi plătită unei persoane pentru repararea prejudiciului ce i-a fost cauzat printr-o infracțiune; dezdăunare, daună, compensație.
Asa ca cereti o suma de care ati fost pagubit, pe care o puteti proba, nu puteti cere mai mult decat paguba suferita.
1.Insalatorie,dezinformare,conditii si clauze mentionate ne-respectate etc..
2.Eu zic ca, motivele mai sus enumerat sunt destul de intemeiate si se incadreaza in "infractiune"
Am lucrat in vanzari la o companie destul de mare si m-am intalnit de N ori cu situatii si cazuri ANPC. Pe langa asta o buna perioada de timp m-am ocupat de rezolvarea sesizarilor ANPC.
Au fost situatii castigate de clienti in care a fost invocat faptul ca la achizitionare clientul nu a fost informat de unele aspecte ca de exemplu sa omis amintirea faptului ca, o pereche de pantofi nu se spala in masina de spalat.
Lucru care este imposibil de demonstrat de client sau de compania de vanzari deoarece nu se INREGISTREAZA convorbirea "face-to-face".
Nu vad de ce am nevoie de "noroc" pentru a imi recupera banii pe ceva ce am platit si nu mi s-a oferit...
Asta este ideea, si din acest motiv am si pus intrebarea, daca se poate face ceva mai departe?
Multumesc!