Buna ziua,
Pe 30.10.2022 am facut o comanda pe un site, lenjerii pat. Am primit comanda dar am constatat ca mi-au fost expediate alte produse. Am incercat sa iau legatura telefonic imediat, era dupa ora 17, cu greu mi-a raspuns cineva dar mi-a cerut sa sun dupa ora 10,30. De atunci cred ca am facut peste 100 apeluri fara succes. Am completat si formularul de retur de pe site, am trimis si mail-uri la adresa de contact si mesaje pe WhatsApp fara succes. Din informatiile firmei de curierat am aflat numele furnizorului efectiv al produsului. Dupa o cautare pe internet am aflat ca este o firma infiintata in vara aceasta, am aflat si adresa dar fara telefon sau mail. Intr-un final am reclamat la ANPC. Am explicat situatia si am introdus si numele furnizorului efectiv . Problema este ca se cer si documente gen factura, contract sau bon. Mail-urile de furnizare comanda pot fi folosite ? Si credeti ca am sansa sa se rezolve ceva cu ANPC ?
Multumesc,