avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1109 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Am terminat Facultatea de Drept specializarea ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Am terminat Facultatea de Drept specializarea Administratie Publica. ...

Am terminat Facultatea de Drept specializarea Administratie Publica. Mi se solicita vechime in specialitatea studiilor la concursurile publice. In prezent lucrez ca Analist Cumparari (1ora) si Sef Birou Marketing(8ore). dosarele imi sunt respinse pe motiv ca nu indeplinesc vechimea in specialitatea studiilor. Ce functie pot avea in sistemul privat pentru a indeplini cerinta cu vechime in specialitatea studiilor avand in vedere faptul ca am terminat Administratie Publica?
Cel mai recent răspuns: raluka , utilizator 18:47, 2 Decembrie 2022
Ce post doriți sa ocupați în sectorul public?
Administrator patrimoniu din cadrul Serv Achizitii Publice
Pentru funcția de administrator de patrimoniu este necesara îndeplinirea condițiilor prevăzute de legislația în vigoare pentru funcția de inginer/subinginer, economist.
era trecuta si facultatea de drept. eu am lucrat doar in mediul privat. am considerat ca AnalistCumparari/consultant furnizor ar putea fi asimilat ca vechime in specialitatea studiilor absolvite.

Cornel Vasile a scris:

Pentru funcția de administrator de patrimoniu este necesara îndeplinirea condițiilor prevăzute de legislația în vigoare pentru funcția de inginer/subinginer, economist.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Modificare post cu studii superioare byzu_68 byzu_68 Un administrator de patrimoniu a fost angajat inainte de terminarea facultatii pe post cu studii medii si remunerat ca atare. Intre timp a terminat studiile ... (vezi toată discuția)