Buna ziua
Acum apox. 2 luni de zile am adresat o petitie presedintelui as. de prop. in care am contestat unele sume din lista de plata ca fiind gresite / lipsa explicatii .
In luna urmatoare , apare in lista de plata rublica : taxa raspuns petitie , adica trebuie sa platesc raspunsul care a fost trimis prin Posta Romana care pana acum il primeam de la casierie unde depuneam si se depun aceste petitii .
Am intrebat de ce s a procedat asa si raspunsul a fost ca el fiind nou in functie , asa v a proceda !
Intrebare :
- Este corect cum a procedat si probabil asa v a proceda cu raspunsurile la petitiile adresate ? daca da , va rog sa motivati si daca a procedat gresit , ce pot sa fac ?
ynocentta
Utilizator 3din 7 utilizatori consideră acest răspuns util
Legiuitorul,in cuprinsul disp L nr 196/2018 a prevazut obligatia presedintelui de asociatie sa raspunda la contestatii in termen de 10 zile -fara insa a impune forma de comunicare raspuns email,sms,postal,etc
Posibil ca presedintele de asociatie a comunicat raspunsul prin corespondenta postala pentru a avea in viitor dovada legala ca ati primit raspuns,corespondenta fiind probabil cu confirmare de primire
Este o forma legala de comunicare intre locatari si echipa manageriala a asociatiei de proprietari
eugarizan
Utilizator 1din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu am nimic impotriva cum trimite el raspunsul , cu posta , prin curier , cu avionul , dar sa nu ma puna pe mine locatar petitionar sa plateasc ca asa vrea el .
Eu am intrebat daca este legal cum procedeaza , sau perindat atatia presedinti dar niciunul nu a procedat asa , pai daca eu depun petitia la casierie unde exista registrul de inregistrari , de ce vi tu acum si in baza carui document procedezi asa ?
Nu s a votat in nici o A.G. asa ceva , statutul nu prevede , in legea asociatiilor de proprietari nu am gasit o asemena prevedere .
Adica raspunsul / raspunsurile date pana acum nu erau legale ? se pare ca ne scarpinam unde nu trebuie sau ne dam importanta .
vali m
Utilizator 2din 6 utilizatori consideră acest răspuns util
Presedintele vrea sa aibe o confirmare a dvs ca ati primit raspunsul. Este legal.
In viitor, dvs puteti sa spuneti ca nu v-a raspuns...asa, are o dovada.
hotumattua
Utilizator 2din 6 utilizatori consideră acest răspuns util
În principiu este vorba despre o cheltuială suplimentară, în beneficiul dvs., deci este normal să o suportați. Eu plătesc cheltuielile de întreținere prin ordin de plată, de mai bine de 15 ani, și nu mi s-a pus niciodată la cheltuieli valoarea acestuia, deși banca la care asociația are contul comisionează acest serviciu; dar alți forumiști se plâng că sunt puși la plată. Deci depinde de cum tratează asociația respectivă de proprietari. Dar chiar așa, ajungem să facem un caz din câțiva lei?