Buna ziua!
Eu zic ca daca doriti sa va mentineti rezervarea,trebuie sa platiti.Orice hotel are dreptul de a schimba conditiile de cazare.Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru ca dvs.,am platit avansul si restul la hotel,nu au fost probleme.Daca vi se pare ceva suspect,renuntati la rezervare,faceti la alt hotel.
Mi se pare ciudat ca in urma unor conditii stipulate intr-un contract si bilateral acceptate, o parte sa le poata schimba unilateral. Asta era nedumerirea mea.
Nu este o modificare unilaterala: ati fost intrebat daca doriti a platiti un avans. Nu vi s-a bagat mana in buzunar. Mai mult, contractul nu a fost pus in aplicare: dvs nu ati platit, hotelul nu si-a asumat nimic. Booking (scrie si pe site) e un intermediar care pune la indemana un serviciu de rezervare
Mariusfloriann a scris:
Mi se pare ciudat ca in urma unor conditii stipulate intr-un contract si bilateral acceptate, o parte sa le poata schimba unilateral. Asta era nedumerirea mea.