avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 549 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara !!!! Urgent!
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara !!!! Urgent!

Buna ziua, apelez la dvs pt ca am o nelamurire.
Parintii mei au divortat in 2000 si de atunci pana in 2008 am primit pensie alimentara de la tatal meu. Dupa aceea el nu a mai lucrat un timp si nu am mai primit nici un ban. In prezent sunt studenta in anul I si toamna trecuta l-am dat in judecata pt a primi in continuare pensie alimentara, intrucat tatal meu nu vrea sa-mi dea de bunavoie. Problema este insa alta. As vrea sa lucrez part time si nu stiu cum as putea face ca sa nu pierd dreptul la pensie alimentara. Care este plafonul de la care se considera ca nu mai am nevoie de aceasta pensie? Si ce fel de contract as putea sa fac cu firma angajatoare pt a nu pierde acest drept?
Cel mai recent răspuns: MARGARETA STANCIU , Avocat 18:57, 21 Ianuarie 2010
Intretinerea este datorata potrivit cu nevoia celui care o cere si cu mijloacele celui ce urmeaza a o plati.
Instanta judecatoreasca va putea mari sau micsora obligatia de intretinere sau hotara incetarea ei, dupa cum se schimba mijloacele celui care da intretinerea sau nevoia celui ce o primeste.
Cand intretinerea este datorata de parinte sau de cel care infiaza, ea se stabileste pana la o patrime din castigul sau din munca pentru un copil, o treime pentru doi copii si o jumatate pentru trei sau mai multi copii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara tumi tumi as vrea sa stiu cum se calculeaza plata pensiei alimentare,cand este vorba de un copil,care ramane in intretinerea mamei,se ia in calcul si datoriile tatalui ... (vezi toată discuția)