avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 587 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua! Sunt asistent medical si n anul 2009, am ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua! Sunt asistent medical si n anul 2009, am fost transferată ...

Bună ziua! Sunt asistent medical si n anul 2009, am fost transferată prin OUG 162/2008, de la Spital la Primarie, cu patrarea tuturor drepturilor si obligatiile avute anterior, conf legii sus mentionate. Aveam 25 zile CO pt vechime in munca plus inca 2 zile acordate pt vechime in unitate. Prin transfer, primaria, n a tinut cont de cele doua zile avute anterior, spunandu mi ca se pierd daca te transferi. Este corect, sau se incalca legea? Vă rog dati mi un raspuns pertinent in baza cărei legi as putea fi nedreptățită? Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:47, 10 Decembrie 2022
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
OUG 162/2018 ...art.20
Buna seara! Vreti să mi spuneti că prin raspunsul dat de dvs, respectiv OUG nr 162/2008, Art. 20, s au incalcat prevederile legale prin faptul că zilele de CO, nu s au păstrat/preluat prin transfer si de catre noul angajator? Ce demersuri pot face in acest sens?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteti promova o acțiune în instanță, apela la mediere sau conciliere.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acordare spor conditii periculoase Aura Pop Aura Pop Buna ziua Lucrez intr -o primarie de comuna In prezent ne confruntam cu urmatoarea problema , consideram ca ne dezavantajeaza la salariu ... (vezi toată discuția)
Concediu de odihna neefectuat elam elam Buna ziua! As dori si eu o lamurire daca se poate: un salariat are concediul de odihna pe anul 2008, respectiv o restanta de 8 zile si pe 2009, respectiv 21 ... (vezi toată discuția)