Bună ziua si la mulți ani.
Scurt și la obiect. În perioada 30.05-30.08.2022 a avut loc reabilitate parcare de reședință în spatele blocului meu ( unde am plătit 15 ani locul de parcare). În data de 05.07.2022 am reînnoit contractul locului de parcare.
Am primit în data de 28.12.2022 din partea ADP sector 2 ( o scrisoare cu confirmare de primire datată cu data de 27.12.2022) prin care am fost înștiințat că, conform proiectului de reabilitare .........am procedat la rezilierea contractului și a matricolei aferente........începând cu data de 30.05.2022.
Cât de legală este această procedură?
Mulțumesc. Cu stimă și respect
Verificarea legalitatii procedurii poate fi analizata doar dupa verificarea documentelor de care faceti vorbire: proiect reabilitare, contractul de reinoire loc de parcare, contract inchiriere loc de parcare.
Răspunsul.il.aflati lecturand clauzele contractului încheiat cu ADP sau dacă nu înțelegeți mergând la un av pt o consultație..In mod cert exista o clauza care sa acopere situația descrisa de dvs cel puțin la sect 1 am o astfel de clauza reziliere pt lucrări edilitare, reabilitări etc..