Buna seara,
Intai de toate, nu am stiut in ce categorie sa includ aceasta intrebare, pentru ca nu am gasit.
"Detin" un loc de parcare de resedinta in sectorul 2 de mai bine de 13 ani, cotractul de inchiriere fiind dintotdeauna pe numele tatalui meu. Anul trecut, in ianuarie 2018 din pacate a decedat. Autoturismul a trecut in numele meu si al mamei mele, de asemenea am platit impozitele normal, cu tot cu locul de parcare. Anul acesta am platit in martie impozitul pe proprietati si pe locul de parcare, cu toate acestea astazi mi-a venit prin posta o scrisoare de la ADP SECTOR 2 in care sunt anuntat exact asa:
" Va informam ca in urma verificarilor efectuate in evidentele D,V,B.L. Sector 2, am constatat ca numitul Dumitru Daniel a decedat. Acest fapt atrage dupa sine incetarea dreptului de utilizare al locului de parcare nr din parcarea de resedinta nr x arondata blocului x din strada x. In consecinta, contractul de inchiriere cu nr x 01.01.2013 ( nr reactualizat al contractului initial) a incetat iar autorizatia de parcare a fost anulata. Locul de parcare urmeaza a fi atribuit altui solicitant. Cu stima!.
Este normal sa se intample asa ceva cat timp sunt la zi cu impozitele? Dar nici macar o notificare prealabila? Practic daca vreun vecin din zona, a obtinut deja locul, eu imi pot lua amenda acum. Bineinteles ca maine la prima ora voi fi prezent la ADP SECT 2, dar va rog sa ma ajutati cu un sfat, in primul rand daca este normal asa ceva, cat timp sunt cu impozitele la zi, si in al doilea rand daca este normal sa nu fiu notificat inainte, ci direct anuntat ca locul de parcare a fost anulat!