Revin cu o alta intrebare , in cazul incheierii contractului de munca cu firma unde activez actual , ce documente trebuie sa primesc , in urma demisiei ce am inaintat o ?
Va multumesc frumos pentru raspunsuri!
Buna ziua!
Trebuie sa primiti urmatoarele documente:
-o copie a cererii de demisie cu numar + data de inregistrare
-decizie de incetare
-extras revisal(raport per salariat)
-adeverinta de vechime
-adeverinta de stagiu cu veniturile brute pentru ultimele 6 luni
-nota de lichidare (nu este obligatoriu sa fie eliberata, dar o puteti solicita, poate va este utila la urmatorul loc de munca)
Numai bine!
Eu consider ca este o obligatie avand in vedere HG/905/2017 art.7 alin.5 "La încetarea activității salariatului, angajatorii au obligația să îi elibereze acestuia o adeverință care să ateste activitatea desfășurată de acesta, durata activității, salariul, vechimea în muncă și în specialitate, precum și un extras din registru."