Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele neclaritati.
Angajatorul mai este obligat sa ofere adeverinta de vechime si extras Revisal daca ai demisionat?
Daca da, care e termenul in care trebuie sa furnizeze aceste documente fostului angajat?
De asemenea, fisa de lichidare trebuie sa o primeasca si fostul angajat?
Iar actul de incetare contract in cat timp e obligat sa il furnizeze fostului angajat?
Multumesc.
HG 905/2017
art.7
......
(5) La incetarea activitatii salariatului, angajatorii au obligatia sa ii elibereze acestuia o adeverinta care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca si in specialitate, precum si un extras din registru.
(6) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorii sunt obligati sa ii elibereze acestuia un extras din registru, datat si certificat pentru conformitate, sau o adeverinta care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca si in specialitate, astfel cum rezulta din registru si din dosarul personal, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.
.....