avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 582 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt studentă în România, anul II, am permis de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt studentă în România, anul II, am permis de ședere, dar ...

Sunt studentă în România, anul II, am permis de ședere, dar am auzit că s-a schimbat legea și avem drept de muncă de 8 ore, este adevărat?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:38, 2 Februarie 2023
Aveti drept de munca de 4 ore, conform datelor de pe site-ul Inspectoratului pentru imigrari
ANGAJAREA ÎN TIMPUL STUDIILOR

Străinii titulari ai dreptului de şedere temporară pentru studii pot fi încadraţi în muncă pe teritoriul României fără aviz de angajare, numai cu contract individual de muncă cu timp parţial cu durata muncii de maximum 4 ore pe zi.
[ link extern ] /

Banuiesc ca pentru un program de 8 ore aveti nevoie de acel aviz de angajare...
Străinii titulari ai dreptului de ședere temporară pentru studii pot fi încadrați în muncă pe teritoriul României fără aviz de angajare numai cu contract individual de muncă cu timp parțial cu durata muncii de maximum 4 ore pe zi.

In speta, nu puteti fi angajata cu norma intreaga.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua, in ce conditii pot angaja o persoana de cetatenie ... HERLICSKA HERLICSKA Buna ziua, In ce conditii pot angaja o persoana de cetatenie egipteana care are permis de sedere i Romania? Va multumesc! (vezi toată discuția)
Drept de muncă cetățean străin cu permis de ședere victor.cavca victor.cavca Bună ziua, Sunt student în anul I la o universitate din România fiind cetățean al Republicii Moldova, dețin permis de ședere temporară cu drept de ... (vezi toată discuția)