avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 906 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua ! Am și eu o nelămurire. Sunt ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua ! Am și eu o nelămurire. Sunt informatician la o ...

Bună ziua ! Am și eu o nelămurire. Sunt informatician la o școală cu jumătate de norma, iar la alta scoala sunt profesor cu norma intreaga, unde am și norma de baza. Pe informatician sunt încadrat pe cumul.
La scoala unde predau am o ora suplimentara, iar la scoala unde sunt informatician am 1 ora suplimentara de predare calificat. Acum, diferența pe ora suplimentara este cu 13 lei brut/ora (mai puțin în scoala unde sunt informatician). Care ar fii motivul ? Este normal sa difere plata pe ora între 2 scoli ? În speranța că mă puteți ajuta, va mulțumesc! Zi frumoasa!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:11, 12 Februarie 2023
Depinde de salariul de incadrare ... este acelasi?
Atât timp cât fac munca de profesor trebuie sa se raporteze la salariul de baza de profesor. Eu asa inteleg.
Ca informatician este altceva, este un alt serviciu. Ca informatician salariul de incadrare este mai mic.

Cornel Vasile a scris:

Depinde de salariul de incadrare ... este acelasi?

Ultima modificare: Sâmbătă, 11 Februarie 2023
Serbyk, utilizator
In sectorul bugetar, fiecarei functii ii corespunde un salariu ...nu puteti fi incadrat pe un post si sa va acorde salariul pentru alt post.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incadrare profesor in afara functiei de baza dona77 dona77 Am o intrebare, daca reusiti sa imi raspundeti pana maine dimineata, va rog: O persoana repartizata in sedinta publica din 04.08.2014 (in urma concursului ... (vezi toată discuția)