avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 693 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua Am o intrebare legata de urmatoarea ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua Am o intrebare legata de urmatoarea situatie: Un furnizor ...

Buna seara.
Am o intrebare legata de urmatoarea situatie:
Un furnizor de servicii tv/internet/telefonie a modificat unilateral contractul încheiat cu clienții, prin mărirea prețului serviciilor cu o anumita suma.
Clienții au fost înștiințați printr-o notificare transmisa prin posta.
Printre altele, in notificare se specifica faptul ca, clienții pot renunța la contract (pot denunța contractul) in cazul in care aceștia nu sunt de acord cu mărirea de preț, in termen de 30 zile de la data primirii notificării, numai printr-o scrisoare recomandata cu confirmare de primire, transmisa la adresa sediului lor central. Nu este specificat nici un alt amănunt necesar confirmării scrisorii ( birou, departament, poziția/funcția persoanei care trebuie sa confirme...), in afara de un număr de telefon, dar si acela inexistent(sau anulat) scris in partea de jos a paginii.
Dar problema cea mare a fost că, acea adresa din notificare nu mai exista !
Menționez ca am vrut sa renunț la contract, am respectat procedura, am transmis scrisoarea prin curier rapid ca sa nu ies din termen, iar curierul mi-a transmis o adresa semnată si stampilata din care rezulta ca nu a putut livra scrisoarea din cauza ca destinatarul nu exista la acea adresa.
Nu am găsit înțelegere la furnizorul de TV/internet...(au spus ca acel curier minte !?!). Însă, chiar pe site-ul lor am reușit sa „descopăr” documente elaborate chiar de furnizor, care conțin o alta (noua) adresa a sediului lor central! De asemenea, exista alte site-uri cu baze de date ale societăților comerciale de orice fel, in care apare adresa noua a acestui furnizor.
Întrebarea este: in ce tip de contravenție se incadreaza ..., ce Lege ar putea să facă referire la acest aspect ? ... Adică, o notificare transmisă de un furnizor către client, ce conține date false, având drept consecință imposibilitatea finalizării de către client a unei acțiuni a cărei procedură de îndeplinire a fost stabilita chiar de furnizor ?

Va multumesc !
Ultima modificare: Duminică, 12 Februarie 2023
Alex Adam, utilizator
Cel mai recent răspuns: Szekely Barna , Consultant asigurari 15:34, 22 Iunie 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
daca e intr-adevar cum spuneti si o neglijenta e exclusa, ne putem gandi la fals si uz de fals
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
nu e nici fals si nici uz de fals! cu toate dovezile ( scrisoarea primita, norificarea dvs, hartia de la curier, adresa noua de pe site) faceti reclamatie la anpc! o puteti face si on-line, chiar acum!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Am avut o problemă similară cu Vodafone, care a preluat un furnizor de internet local, unde aveam eu cont. Le-am spus, prin email, că nu vreau să mai continui colaborarea. M-au tot notificat să merg pe nu știu unde, personal, să fac, să dreg. Nu i-am băgat în seamă, din momentul acela nu m-am mai logat pe contul preluat de ei, nu am mai plătit facturile trimise de ei. M-au mai notificat, până s-au plictisit.
De ce nu i-ați notificat prin email? Problema este că ei, ca să evite plata de eventuale daune, vor o dovadă clară că renunțați la serviciu. Gândiți-vă că nu toată lumea folosește internetul doar pentru browsing, unii derulează afaceri, au joburi, copiii fac școală online, etc.
@hotumattua Multumesc pentru raspuns.
I-am notificat prin e-mail, chiar de doua ori ! Nici o reactie, nici un raspuns din partea lor !
Ba chiar am facut copii dupa cele doua email-uri, le-am listat si am mers cu ele la furnizorul local... Doamna(domnisoara) de acolo nici macar nu a avut bunavointa sa citeasca ce i-am aratat ... Mi-a spus ca pot sa renunt la contractul cu ei doar daca trebuie sa fac cerere de renuntare, adica o cerere care, in mod normal, ar trebui sa o fac doar in cazul in care EU as fi cel care doreste sa renunte unilateral la contract, fara nici un motiv.
Practic nu a vrut sa ia in considerare procedura lor, din notificarea transmisa de ei.
Ultima modificare: Miercuri, 15 Februarie 2023
Alex Adam, utilizator
@criso811 Multumesc !
Deja aveam aceasta intentie mai demult, dar am considerat ca poate ar fi bine ca, in reclamatie sa fac si referire la un articol/paragraf...din vreo lege...etc.
Dar aveti dreptate, cred ca sunt suficiente "dovezile" pe care le am...
Ultima modificare: Miercuri, 15 Februarie 2023
Alex Adam, utilizator

Alte discuții în legătură

Notificare schimbare pret pe email anti77 anti77 Poate un furnizor de servicii considera ca trimiterea unei notificari pe email privind schimbarea de pret suficienta fara sa exista o confirmare de primire in ... (vezi toată discuția)
Modificare unilaterala de contract,efectuat de firma de telefonie. nicodaro nicodaro Fiind la jumatatea termenului intr-un contract cu o firma de telefonie,imi cere sa schimb contractul.In urma refuzului meu,mi se comunica ca,face uz de clauza ... (vezi toată discuția)
Abonament abuziv telekom. cum să-l anulez dacă operatorii nu iau în seamă discuțiile telefonice? stanciumaria2233 stanciumaria2233 Buna ziua, va rog sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme legata de un abonament Telekom. Sunt clienta Telekom de mult timp iar in martie 2017 expira ... (vezi toată discuția)