Buna seara.
Am o intrebare legata de urmatoarea situatie:
Un furnizor de servicii tv/internet/telefonie a modificat unilateral contractul încheiat cu clienții, prin mărirea prețului serviciilor cu o anumita suma.
Clienții au fost înștiințați printr-o notificare transmisa prin posta.
Printre altele, in notificare se specifica faptul ca, clienții pot renunța la contract (pot denunța contractul) in cazul in care aceștia nu sunt de acord cu mărirea de preț, in termen de 30 zile de la data primirii notificării, numai printr-o scrisoare recomandata cu confirmare de primire, transmisa la adresa sediului lor central. Nu este specificat nici un alt amănunt necesar confirmării scrisorii ( birou, departament, poziția/funcția persoanei care trebuie sa confirme...), in afara de un număr de telefon, dar si acela inexistent(sau anulat) scris in partea de jos a paginii.
Dar problema cea mare a fost că, acea adresa din notificare nu mai exista !
Menționez ca am vrut sa renunț la contract, am respectat procedura, am transmis scrisoarea prin curier rapid ca sa nu ies din termen, iar curierul mi-a transmis o adresa semnată si stampilata din care rezulta ca nu a putut livra scrisoarea din cauza ca destinatarul nu exista la acea adresa.
Nu am găsit înțelegere la furnizorul de TV/internet...(au spus ca acel curier minte !?!). Însă, chiar pe site-ul lor am reușit sa „descopăr” documente elaborate chiar de furnizor, care conțin o alta (noua) adresa a sediului lor central! De asemenea, exista alte site-uri cu baze de date ale societăților comerciale de orice fel, in care apare adresa noua a acestui furnizor.
Întrebarea este: in ce tip de contravenție se incadreaza ..., ce Lege ar putea să facă referire la acest aspect ? ... Adică, o notificare transmisă de un furnizor către client, ce conține date false, având drept consecință imposibilitatea finalizării de către client a unei acțiuni a cărei procedură de îndeplinire a fost stabilita chiar de furnizor ?
cris0811
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
nu e nici fals si nici uz de fals! cu toate dovezile ( scrisoarea primita, norificarea dvs, hartia de la curier, adresa noua de pe site) faceti reclamatie la anpc! o puteti face si on-line, chiar acum!
hotumattua
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Am avut o problemă similară cu Vodafone, care a preluat un furnizor de internet local, unde aveam eu cont. Le-am spus, prin email, că nu vreau să mai continui colaborarea. M-au tot notificat să merg pe nu știu unde, personal, să fac, să dreg. Nu i-am băgat în seamă, din momentul acela nu m-am mai logat pe contul preluat de ei, nu am mai plătit facturile trimise de ei. M-au mai notificat, până s-au plictisit.
De ce nu i-ați notificat prin email? Problema este că ei, ca să evite plata de eventuale daune, vor o dovadă clară că renunțați la serviciu. Gândiți-vă că nu toată lumea folosește internetul doar pentru browsing, unii derulează afaceri, au joburi, copiii fac școală online, etc.
@hotumattua Multumesc pentru raspuns.
I-am notificat prin e-mail, chiar de doua ori ! Nici o reactie, nici un raspuns din partea lor !
Ba chiar am facut copii dupa cele doua email-uri, le-am listat si am mers cu ele la furnizorul local... Doamna(domnisoara) de acolo nici macar nu a avut bunavointa sa citeasca ce i-am aratat ... Mi-a spus ca pot sa renunt la contractul cu ei doar daca trebuie sa fac cerere de renuntare, adica o cerere care, in mod normal, ar trebui sa o fac doar in cazul in care EU as fi cel care doreste sa renunte unilateral la contract, fara nici un motiv.
Practic nu a vrut sa ia in considerare procedura lor, din notificarea transmisa de ei.
@criso811 Multumesc !
Deja aveam aceasta intentie mai demult, dar am considerat ca poate ar fi bine ca, in reclamatie sa fac si referire la un articol/paragraf...din vreo lege...etc.
Dar aveti dreptate, cred ca sunt suficiente "dovezile" pe care le am...