Poate un furnizor de servicii considera ca trimiterea unei notificari pe email privind schimbarea de pret suficienta fara sa exista o confirmare de primire in acest sens? In contract emailul este mentionat doar pentru facturile lunare, iar majoritatea emailurilor oricum ajungeau in SPAM. Am vreo sansa in instanta avand in vedere ca numai din factura am observat ca s-a aplicat o modificare de pret?
Notificarile se trimit pe email individual sau impreuna cu factura.Este mentionat si un termen in care sa specificati ca sunteti de acord sau nu cu cele scrise in notificare.
Asa procedeaza acum toti furnizorii de servicii pentru beneficiarii care doresc factura si notificarile pe email.Cine nu doreste pe email,li se trimite prin posta sau curier
Functional, dvs puteti sa activati sau sa dezactivati trimiterea confirmarilor de primire, astfel incat confirmarea de primire nu are sens. faptul ca facturile ajung in SPAM vi se datoreaza tot dvs, prin setarile clientului de email.
Amenda spam
sophia13
In cazul unui e-mail publicitar - un spam, cui i se da amenda firmei care comercializeaza produsul sau persoanei care trimite e-mailul publicitar? (vezi toată discuția)