avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 654 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua! Sunt Marilena și lucrez ca îngrijitoare ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua! Sunt Marilena și lucrez ca îngrijitoare copiii ...

Bună ziua! Sunt Marilena și lucrez ca îngrijitoare copiii intr o cresa de stat .v as ruga ,dacă se poate, sa ma lămuriți cu un lucru :deși pe contractul de munca sunt îngrijitoare, munca mea zilnica este aceeasi cu a colegelor mele infirmiere ,singura diferența intr e noi este suma de 750 de lei la salariu .având calificare si eu de infirmiera, exista șansă sa mi se schimbe și mie încadrarea? Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:51, 1 Martie 2023
Numai daca vi se va schimba si functia ..altfel, nu.
Schimbarea functiei este posibila ? Am înțeles ca ar trebui doar un act adițional. Cei din conducere îmi spun ca este imposibila schimbarea functiei .mulțumesc!

Cornel Vasile a scris:

Numai daca vi se va schimba si functia ..altfel, nu.

Daca indepliniti conditiile pentru ocuparea acelei functii si daca exista post liber in organigrama, se poate face asa ceva.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Creșa a devenit instituție cu statut juridic din 1 iunie 2022 ... Lore Miha Lore Miha Creșa a devenit Instituție cu Statut Juridic din 1 iunie 2022 și a urmat să semnăm pe repede înainte contractele individuale de muncă fără să avem ... (vezi toată discuția)
Pot refuza sarcina atribuita de sefii mei ierarhici atata timp ... luminita25 luminita25 Pot refuza sarcina atribuita de sefii mei ierarhici atata timp cat sarcina ceruta de catre ei se regaseste in fisa postului si este remunerata la colegii mei ... (vezi toată discuția)