Buna ziua, am o problema cu un număr de telefon abonament. Numărul a rămas în mai multe baze de date după ce l am preluat eu. Mă suna de la diverse firme să mă cheme la munca , primesc mesaje cu alimentarea cardurilor , facturi etc.
Numărul este din rețeaua Telekom la abonament , aceștia mi au spus că un Nr sta in carantină 6 luni și că nu am mai întâlnit situația asta. Eu am dat cartela fiului meu de 5 ani și astăzi a fost sunat de o doamna să îl cheme la munca pe un ton apăsat. Este aceasta o încălcare a GDPR , cum procedez ?
nu este incalcare GDPR: datele dvs sau ale fiului nu sunt expuse, decat daca le comunicati nemijlocit, in locul obisnuitei expresii "greseala".
daca va temeti ca un copil de 5 ani ar putea sa-si divulge datele, puteti pur si simplu sa restrictionati apelurile. o a doua posibilitate e sa-i luati telefonul (ce discutii poate purta un copil de 5 ani?), dar pot accepta ca e o chestie de statut.
in realitate, nu exista suficiente numere de alocat.
alternative:
- solicitati schimbarea numarului de telefon, insa nu exista nici o garantie ca nu veti pati la fel.
- apelati la concurenta (Orange, Vodafone sau Digi), in speranta ca numerele lor de telefon disponibile stau in carantina mai mult.