avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 952 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna. As vrea si eu sa stiu ce posibilitati am in ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna. As vrea si eu sa stiu ce posibilitati am in urmatorul context ...

Buna. As vrea si eu sa stiu ce posibilitati am in urmatorul context conform legii.

Am cumparat de la emag un produs acum 1 an si 9 luni. L-am trimis in service si a revenit cu mai multe defecte. Am facut o noua cerere si a fost retrimis.

Am primit decizie de stornare (pe care am refuzat-o, deoarece a fost achizitionat cu o reducere de 50%). Ulterior am stabilit de comun acord ca vor repara pe banii lor produsul cu posibilitatea depasirii termenului de 15 zile.

Eu l-am trimis in 2 februarie si decizia de comun acord a fost prin 12 februarie.

Ieri, pentru ca nu am mai primit nimic din service, am discutat la emag sa vad cat mai dureaza. O agenta mi-a preluat solicitarea si a revenit cu propunerea de stornare din nou pentru ca dureaza prea mult. Am refuzat.. din motivele prezentate mai sus, insa , ea a facut demersul de stornare fara acordul meu.

Am facut o reclamatie interna, nefiind de acord cu cele intamplate si mi-au propus inlocuirea(cu ceva similar) pentru ca produsul nu e pe stoc.

Bine inteles ca ce imi propun ei e in suma aceea redusa cu 50% si nu exista nimic de specificatii egale sau apropiate.(produsul era un aspirator robot).

Ce posibilitati am legale in acest sens, eu nedorind stornarea sumei? Are sens sa ma adresez la anpc?

Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 06:03, 11 Martie 2023
Nu aveti nicio sansa, s-a actionat in baza legii.
Ciar daca era reparabil si in proces de reparatie? Eu am intrebat un termen. Agenta a facut stornare fara acord

gi-jane2 a scris:

Nu aveti nicio sansa, s-a actionat in baza legii.

Daca reparatia depaseste ca termen 15 zile sau reparatul costa prea mult, produsul se inlocuieste. Cum nu mai au qcelasi model, iar dvs nu ati acceptat altul la același pret, va restituie banii. Nu e necesar acordul dvs.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Despre garantia produsului (si cele 15 zile) vizcatalin vizcatalin Buna ziua. Pe 17.11.2019 am cumparat un aspirator robot de pe un site destul de cunoscut, sa spunem. Acesta mi-a venit defect din fabrica, bateria acestuia ... (vezi toată discuția)
Produsul neraparat in 15 zile - am dreptul sa cer inlocuirea acestuia cu unul nou? Andrei_Dan_S Andrei_Dan_S Salutare, am o situatie legata de un produs defectat si trimis in service, care in prima faza mi s-a transmis ca pisele pentru reparatie vor ajunge in data ... (vezi toată discuția)
Schimbare produs refuzata ContSters369090 ContSters369090 Buna ziua, Scurt istoric cu problema mea: - cumparat telefon Sony Xperia Z1 Compact de la un retailer mare, cu garantie la producator (Sony). - s-a ... (vezi toată discuția)