Buna. As vrea si eu sa stiu ce posibilitati am in urmatorul context conform legii.
Am cumparat de la emag un produs acum 1 an si 9 luni. L-am trimis in service si a revenit cu mai multe defecte. Am facut o noua cerere si a fost retrimis.
Am primit decizie de stornare (pe care am refuzat-o, deoarece a fost achizitionat cu o reducere de 50%). Ulterior am stabilit de comun acord ca vor repara pe banii lor produsul cu posibilitatea depasirii termenului de 15 zile.
Eu l-am trimis in 2 februarie si decizia de comun acord a fost prin 12 februarie.
Ieri, pentru ca nu am mai primit nimic din service, am discutat la emag sa vad cat mai dureaza. O agenta mi-a preluat solicitarea si a revenit cu propunerea de stornare din nou pentru ca dureaza prea mult. Am refuzat.. din motivele prezentate mai sus, insa , ea a facut demersul de stornare fara acordul meu.
Am facut o reclamatie interna, nefiind de acord cu cele intamplate si mi-au propus inlocuirea(cu ceva similar) pentru ca produsul nu e pe stoc.
Bine inteles ca ce imi propun ei e in suma aceea redusa cu 50% si nu exista nimic de specificatii egale sau apropiate.(produsul era un aspirator robot).
Ce posibilitati am legale in acest sens, eu nedorind stornarea sumei? Are sens sa ma adresez la anpc?
Daca reparatia depaseste ca termen 15 zile sau reparatul costa prea mult, produsul se inlocuieste. Cum nu mai au qcelasi model, iar dvs nu ati acceptat altul la același pret, va restituie banii. Nu e necesar acordul dvs.