Buna ziua. Din anul 2017 locuiesc(cu chirie) intr-o garsoniera de la ANL(SIBIU). La inceput locuintele ANL erau administrate de Fondul Locativ Sibiu care intre timp s-a desfiintat si au fost preluate de URBANA Sibiu.
Obligatiile administratorului ( conform contractului de inchiriere) sunt sa imi asigure reparatiile care nu tin uzura obisnuita desi eu am schimbat in locuinta si robinetii caloriferelor care curgeau si baziunl WC care curgea, etc. De ceva timp (probabil din perioada covid) imi curg tevile de scurgere de la baie. Si pe masura trecerii timpul a fost tot mai rau. Am luat legatura cu administratorul locuintelor si dupa multe telefoane si rugaminti mi-au trimis un instalator ca sa constate ca de fapt acolo trebuie spart si inlocuite tevile si ca lucrarea trebuie sa o achit eu.
Intrebarea e : Ce pot face eu ca si chirias in situatia asta daca in contractul cu URBANA scrie clar ca reparatiile de acest gen sunt de datoria administratorului si adiminstratorul refuza sa se ocupe de problema invocand tot felul de motive printre care "a trecut mult timp" sau "la telefon mi-ati zis ca rezolvati dsv" desi nu am zis niciodata ca achit eu contravaloarea lucrarilor ci doar sa iau legatura cu firma care urmeaza sa imi execute lucrarea. Administratorul imi punea cuvinte in gura la ultimul apel telefonic cand i-am explicat ca firma recomndata de ei imi cere atat si ca ei ar trebui sa se ocupe si ca el o sa discute cu directorul URBANA si ca nu o sa se rezolve pe cheltuiala lor.
Ce sa fac in continuare?
Fondul locativ | Normă metodologică-parte integrantă din Ordin 243/2011
Art. 30. -
Titularii contractelor de închiriere au următoarele obligaţii:
d) să efectueze lucrările de întreţinere, reparaţii sau de înlocuire a elementelor de construcţii şi instalaţii din folosinţa exclusivă;
fond de reparatii
sorraine
buna seara.
o asociatie de proprietari poate functiona fara presedinte? la noi la asociatie presedintele si a dat demisia , s-a facut o sedinta pentru ... (vezi toată discuția)