avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 281 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Buna ziua. In 25 ianuarie 2023 am facut un cont pe ...
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Buna ziua. In 25 ianuarie 2023 am facut un cont pe situl www. ...

Buna ziua. In 25 ianuarie 2023 am facut un cont pe situl www. academicsingles.ro, (site detinut de be2 S.à.r.l.
13, rue du Commerce – L-1351 Luxembourg – Luxembourg, cel putin asa apare in e-mail.) Cand am facut plata in reclama de pe facebook pretul era de 19,99 lei/luna, dar in momentul in care am facut plata m-i sau luat 59,96 lei, plata am facut-o de pe un card revolut de unica folosinta, imediat dupa ce am vazut suma luata am sters cardul(revolut are obtiunea de a creea card virtual care sa se poate sterge si imediat sa poti genera altul ). Pe 1 martie le-am trimis un e-mail in care le-am spus ca am vut sa imi anulez si sa sterg contul. In data de 8 martie am primit un e-mail in care ziceau( Abonamentul Premium a fost anulat și acesta se vă încheia la data de 25.02.2023. Pentru a-ți șterge profilul, accesează setările din profil, apasă clic pe linkul de ștergere și urmează informațiile de pe ecran. Rețineți: ștergerile sunt permanente, ireversibile, iar abonamentele Premium neutilizate nu sunt rambursabile.) am incercat sa sterg dar nu ma lasa pe motiv ca am de plata. Nu inteleg ce plata din moment ce pe 25 ianuarie am platit 59,96 pentru o luna, ceea ce ei au si zis in e-mail ca abomanentul se va inchide in data de 25.02. In data de 10 martie am primit alt e-mail care zicea asa ( Am primit cererea dvs., dar plata curentă este în curs de procesare.

În cazul în care plata curentă este finalizată la timp, data de expirare va fi 25/03/2023.

Am primit solicitarea dvs. de ștergere.

Vă rugăm să rețineți că orice plăți restante trebuie plătite, chiar dacă profilul dvs. este șters.

Dacă decideți să continuați cu ștergerea profilului dvs., sunteți de acord cu următorii termeni:

- Renunțați la orice Abonament Premium viitor la care ați avea de obicei dreptul după ce ați plătit datoria curentă restantă

- Vă pierdeți dreptul la rambursare pentru orice perioadă de Abonament Premium neutilizată

Dacă acceptați aceste condiții și doriți totuși să vă ștergeți profilul, vă rugăm să RĂSPUNDEȚI la acest e-mail. ) .

Din nou nu stiu ce bani mai doresc daca chiar ei mi-au confirmat ca abomanamentul se v-a incheia la data de 25.02 , In data de 23. 03, am primit un e-mail in care m-i se confirma ca, contul si toate datele au fost sterse. Iar in data de 25.03 am primit un e-mail (
Te rugăm să achiți Lei 355,00 în decurs de 7 zile, cel târziu până pe 31.03.2023 prin PayPal folosind funcția „Send Money” (Trimite bani).

Te rugăm să faci plata la următoarea adresă de e-mail:

paypal@be2.com
Cod de referință: RO-2023-02-26-247793777-AS-DN

Dacă ai nevoie de ajutor pentru a efectua plata prin PayPal, te rugăm să ne contactezi la paypal@be2.com și îți vom trimite o solicitare de plată personalizată via PayPal. Notă: Adresa de e-mail de mai sus trebuie folosită doar pentru întrebări legate de PayPal. Dacă ai întrebări de altă natură, te rugăm să scrii la collections@be2.com din contul tău de e-mail înregistrat (conform cerințelor Regulamentului general privind protecția datelor RGPD (REGULAMENTUL (UE) 2016/679). În câmpul pentru subiect, inserează numărul de referință. Te rugăm să nu ștergi mesajul original atunci când răspunzi!

Dacă nu poți să faci plata prin PayPal, îți poți plăti datoria și prin transfer bancar în următorul cont bancar:

Deținătorul contului:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Institut de credit:
Sumă:
Referință:
Adresa băncii:


be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
Lei 355,00
RO-2023-02-26-247793777-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany

Plata la zi este singura modalitate de a evita costurile suplimentare.

După încasarea plății, cazul va fi închis și nu vor mai surveni alte taxe suplimentare.
Reînnoirea automată aferentă abonamentului dumneavoastră a fost deja anulată. Puteți utiliza abonamentul dumneavoastră Premium până la încetarea perioadei de abonare sau puteți să vă ștergeti contul. )

Am vrut sa platesc sa scap de ei, dar totusi nu inteleg de ce mi s-a reinoit abonamentul pe 26.02, cand am primit e-mail ca in 25.02 se va incheia , si intre timp ei mi-au sters contul, si mi s-a mai parut ceva ciudat , la adresa bancii, numele orasului scris gresit de 2 ori, sa ziceam ca o data scri gresit ca nu esti atent, dar si a 2-a oara,. Am cautat banca si exista, dar totusi nu vad de ce as plati atat timp cat ei au anulat contu in 25.02, eu pe 25.01 am inceput contul, cu plata pe 1 luna , presupun , ca din 25.01. pana in 25.02 e considerat 1 luna, iar ei mi -au reinoit abomanentul fara voia mea, iar acum cer bani.

Imi puteti da un sfat ce sa fac? Va Multumesc
Cel mai recent răspuns: Nel13 , utilizator 00:32, 6 Decembrie 2023
nu platiti. cererea lor nu are subiect. intrebati-i in ce baza au prelungit contractul. solicitati o explicatie. manifestati-va neincrederea. nu va infuriati. o sa dureze. va confruntati cu o inteligenta artificiala
Ultima modificare: Duminică, 26 Martie 2023
adriandimitriu, utilizator
Le-am scris, si cerut un nr de telefon, dar mi s-a raspuns astfel : (Dragă client al be2,


Ne pare rău că nu vă putem ajuta telefonic.

Modalitatea noastră de comunicare cu clienții este prin e-mail. Vă mulțumim pentru înțelegere și așteptăm să ne trimiteți un e-mail.

Numai bine

Martin Bell
Gestionare creanțe )

Eu le-am scris si le-am explicat cum sta treaba cu data la care a fost cumparat abonamentul si cum ei mi-au inchis si sters contul, dupa care au incercat din nou sa ia bani, I-am rugat sa imi trimita un e-mail prin care sa scrie ca nu mai trebuie sa fac nici o plata catre ei, altfel am sa i reclam la protectia consumatorului. nu stiu cat de bine am facut scriidu-le acest lucru
l-am scris pe amandoua e-mailuri de unde primeam mesaje de la ei , serviciu-clienti@academicsingles.ro si collections@be2.com
Ultima modificare: Luni, 27 Martie 2023
npbogdan82, utilizator
Buna, am platit ca nah, poate scap de ei, dar astazi iarasi mi-au scris ca trebe sa platesc, si mi-au dat alt termen
Le-am scris ca daca mai imi trimit si alte cereri de plata sau altfel de amenintari, ma duc la politie, ca i dau in judecata, e cam greu fiind din Luxemburg, Am citit la termeni lor ca cica sunt de acord sa nu i dau in instanta, ei daca nu vor nu se supun la [ link extern ] .
Ei nu mi-au trimis nici o insintare de modificare
Le-am trimis un email si i-am pus sa imi raspinda la cateva intrebari, care nu aveau legatura cu e-mailul cu plata
De ce in oferta era 19, 99 lei, si mi-ati luat instatnt 59,96 lei?
De ce a-ti anulat abonamentul pe 25.02.2023? (la cererea mea, eu nu am putut sa o fac singur, am dovada trimisa de d-voastra pe e-mail)
De ce dupa ce a fost ce a fost anulat abomanemtul, dezactivat si sters contul a-ti incercat din nou sa imi luati bani? (dovada pentru toate trei am pe e-mail trims de catre d-voastra)
De ce a-ti reactivat abonamentul fara instintarea si acordul meu? (am dovada in e-mail )
Ce inseamna taxa de manipulare?

nu au rapsuns la nici una. dar astazi au trimis iarasi email cu aceeasi suma da plata sa fie facuta pana in 7 aprilie, inainte era 31 martie, e-mailul este exact ca si primul , "copy paste" doar data e schimbata, Ce e drept un prgramator bun poate face un program ca la un anumit interval de timp sa faca doar o mica schimbare cum ar fi data si sa tot trimita. si atunci am sa tot primesc emailuri cu alta dati.
Am vorbit la Revolut, prin ei am facut plata, sa vad daca se poate face "recall" , mi-au cerut screeshoot din e-mail, sa vada daca au motiv intemeiat sa faca cererea. oricum au zis ca e destul de greu dupa ce au intrat banii in cont, dar nu imposibil
si ei mi-au recomandat sa ma duc sa fac reclamatie la politie, si apoi sa le trimit si lor sa o vada, au zis ca ar fi mai de ajutor pentru ei

Din cate stiu orice firma sau companie care se ocupa cu prelucrarea datelor GDPR- u lu .....nu zic ca is nervos , se supune legilor UE, si pot fi reclamati la protectia consumatorului european, situl acela care l-am postat mai sus.

O idee , 2-3 -10, oricate sa stiu ce sa fac, sa ignor in speranta ca am sa fiu lasat in pace, Revolut deja mi-a blocat la cererea mea orice incercare de a lua bani de catre ei
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu înțeleg de ce vă agitați. Metoda de plată aleasă de dvs. este o metodă asiguratorie tocmai contra acestor șmecheri. De ce jucați pe terenul adversarului? Lăsați-i să facă ce doresc, să ia ei inițiativa, dacă au curaj, și abia atunci acționați.
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca ati facut abonament pe 25 luna de abonament se termina pe 24, pe 25 este deja a doua luna...

Numele orasului Muenchen (München) nu e scris gresit, in ortografia germana veche nu exista umlaut (cele 2 puncte de pe u) folosindu-se un e dupa respectiva litera (a, o, u) pentru a semnaliza o vocala diferita si este inca acceptata asa. In plus, pentru mediul online este posibil ca pe unele terminale sa nu se afiseze diacriticele... Era gresit daca era scris Munchen.

Academicsingles sunt cunoscuti ca tepari, genereaza trafic artificial catre profilele noi ca sa te faca sa platesti, trafic care nu se concretizeaza in nimic...
Ultima modificare: Marți, 4 Aprilie 2023
DinuX, utilizator

Alte discuții în legătură

Buna, în aceasta situație cui trebuie sa ma adresez? mulțumesc. Pop Claudiu Pop Claudiu www.academicsingles.ro Plată nereușită cu următoarea adresă IP: 82.137.14.82 be2 S.à.r.l. / www.academicsingles.ro Numărul cazului: ... (vezi toată discuția)
Abonament online abuziv pe site de matrimoniale Mihaisbd Mihaisbd Buna ziua! Am o mica problema. Am facut un cont pe un site asemanator celor de matrimoniale si am ales cont premium in valoare de 10 euro. Am incercat sa sterg ... (vezi toată discuția)