avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1003 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Buna ziua. In 25 ianuarie 2023 am facut un cont pe ...
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Buna ziua. In 25 ianuarie 2023 am facut un cont pe situl www. ...

Buna ziua. In 25 ianuarie 2023 am facut un cont pe situl www. academicsingles.ro, (site detinut de be2 S.à.r.l.
13, rue du Commerce – L-1351 Luxembourg – Luxembourg, cel putin asa apare in e-mail.) Cand am facut plata in reclama de pe facebook pretul era de 19,99 lei/luna, dar in momentul in care am facut plata m-i sau luat 59,96 lei, plata am facut-o de pe un card revolut de unica folosinta, imediat dupa ce am vazut suma luata am sters cardul(revolut are obtiunea de a creea card virtual care sa se poate sterge si imediat sa poti genera altul ). Pe 1 martie le-am trimis un e-mail in care le-am spus ca am vut sa imi anulez si sa sterg contul. In data de 8 martie am primit un e-mail in care ziceau( Abonamentul Premium a fost anulat și acesta se vă încheia la data de 25.02.2023. Pentru a-ți șterge profilul, accesează setările din profil, apasă clic pe linkul de ștergere și urmează informațiile de pe ecran. Rețineți: ștergerile sunt permanente, ireversibile, iar abonamentele Premium neutilizate nu sunt rambursabile.) am incercat sa sterg dar nu ma lasa pe motiv ca am de plata. Nu inteleg ce plata din moment ce pe 25 ianuarie am platit 59,96 pentru o luna, ceea ce ei au si zis in e-mail ca abomanentul se va inchide in data de 25.02. In data de 10 martie am primit alt e-mail care zicea asa ( Am primit cererea dvs., dar plata curentă este în curs de procesare.

În cazul în care plata curentă este finalizată la timp, data de expirare va fi 25/03/2023.

Am primit solicitarea dvs. de ștergere.

Vă rugăm să rețineți că orice plăți restante trebuie plătite, chiar dacă profilul dvs. este șters.

Dacă decideți să continuați cu ștergerea profilului dvs., sunteți de acord cu următorii termeni:

- Renunțați la orice Abonament Premium viitor la care ați avea de obicei dreptul după ce ați plătit datoria curentă restantă

- Vă pierdeți dreptul la rambursare pentru orice perioadă de Abonament Premium neutilizată

Dacă acceptați aceste condiții și doriți totuși să vă ștergeți profilul, vă rugăm să RĂSPUNDEȚI la acest e-mail. ) .

Din nou nu stiu ce bani mai doresc daca chiar ei mi-au confirmat ca abomanamentul se v-a incheia la data de 25.02 , In data de 23. 03, am primit un e-mail in care m-i se confirma ca, contul si toate datele au fost sterse. Iar in data de 25.03 am primit un e-mail (
Te rugăm să achiți Lei 355,00 în decurs de 7 zile, cel târziu până pe 31.03.2023 prin PayPal folosind funcția „Send Money” (Trimite bani).

Te rugăm să faci plata la următoarea adresă de e-mail:

paypal@be2.com
Cod de referință: RO-2023-02-26-247793777-AS-DN

Dacă ai nevoie de ajutor pentru a efectua plata prin PayPal, te rugăm să ne contactezi la paypal@be2.com și îți vom trimite o solicitare de plată personalizată via PayPal. Notă: Adresa de e-mail de mai sus trebuie folosită doar pentru întrebări legate de PayPal. Dacă ai întrebări de altă natură, te rugăm să scrii la collections@be2.com din contul tău de e-mail înregistrat (conform cerințelor Regulamentului general privind protecția datelor RGPD (REGULAMENTUL (UE) 2016/679). În câmpul pentru subiect, inserează numărul de referință. Te rugăm să nu ștergi mesajul original atunci când răspunzi!

Dacă nu poți să faci plata prin PayPal, îți poți plăti datoria și prin transfer bancar în următorul cont bancar:

Deținătorul contului:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Institut de credit:
Sumă:
Referință:
Adresa băncii:


be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
Lei 355,00
RO-2023-02-26-247793777-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany

Plata la zi este singura modalitate de a evita costurile suplimentare.

După încasarea plății, cazul va fi închis și nu vor mai surveni alte taxe suplimentare.
Reînnoirea automată aferentă abonamentului dumneavoastră a fost deja anulată. Puteți utiliza abonamentul dumneavoastră Premium până la încetarea perioadei de abonare sau puteți să vă ștergeti contul. )

Am vrut sa platesc sa scap de ei, dar totusi nu inteleg de ce mi s-a reinoit abonamentul pe 26.02, cand am primit e-mail ca in 25.02 se va incheia , si intre timp ei mi-au sters contul, si mi s-a mai parut ceva ciudat , la adresa bancii, numele orasului scris gresit de 2 ori, sa ziceam ca o data scri gresit ca nu esti atent, dar si a 2-a oara,. Am cautat banca si exista, dar totusi nu vad de ce as plati atat timp cat ei au anulat contu in 25.02, eu pe 25.01 am inceput contul, cu plata pe 1 luna , presupun , ca din 25.01. pana in 25.02 e considerat 1 luna, iar ei mi -au reinoit abomanentul fara voia mea, iar acum cer bani.

Imi puteti da un sfat ce sa fac? Va Multumesc
Cel mai recent răspuns: Nel13 , utilizator 00:32, 6 Decembrie 2023
Buna ziua. Luand in considerare faptul ca eu am vorbit cu banca Revolut si acestia sunt de acord sa faca cerere de recuperare a sumei, banca, asteapta momentan raspunsul meu, daca sa faca aceasta cerere , sau nu. Ce imi recomandati. Va Multumesc

Probabil cum ati vazut mai sus mesajul care l-am trimis catre ei , adica :

Buna ziua.va rog sa îmi ștergeți și contul și orice date despre mine, nu doar profilul. Faptul ca ați șters doar profilul nu înseamnă ca și contul, și dacă nu ștergeți contul nu am de unde sa știu ca intr-o zi nu o sa îmi cere-ți bani, pentru un așa presupus cont activ de care m-aș fi folosit. De asemenea din nou faptul ca nu mai aveți nici o pretentie financiară din partea mea, și ca orice relație de orice natura între firma si siturile web deținute de dumneavoastră nu mai exista, sau cu orice alta firma sau site web asociate cu d-voastră.

Va rog sa îmi confirmați toate cele cerute , cât mai repede.

Va mulțumesc
________________________
Ei inca nu au raspuns.


E posibil sa ma fi exprimat gresit in e-mail.
Ei doar atat au raspuns, inainte ca eu sa le trimit acest e-mail, doar ca "stergerea profilului" nu prea imi da incredere :
________________________
Îți putem confirma că procesul de recuperare a creanței a fost sistat și că abonamentul tău Premium a fost anulat. Aceasta înseamnă că nu vor mai fi procesate alte plăți și nu vor mai exista alte solicitări de plată.
Profilul tău a fost șters.
Bună,
A reușit cineva sa plătească?
Eu nu reușesc să obțin de la ei o solicitare de plata personalizată prin PayPal.
Am trimis zeci de emailuri și i nimic.
Nu am certitudinea că au anulat reînnoirea abonamentului,contul a fost șters.
La adresele de serviciu clienți și colection primesc răspunsuri automate cu aceleași opțiuni de plată.
Și am și termen până în 08.12.2023.
Chiar nu există o soluție pentru acest site?
Mulțumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna, în aceasta situație cui trebuie sa ma adresez? mulțumesc. Pop Claudiu Pop Claudiu www.academicsingles.ro Plată nereușită cu următoarea adresă IP: 82.137.14.82 be2 S.à.r.l. / www.academicsingles.ro Numărul cazului: ... (vezi toată discuția)
Abonament online abuziv pe site de matrimoniale Mihaisbd Mihaisbd Buna ziua! Am o mica problema. Am facut un cont pe un site asemanator celor de matrimoniale si am ales cont premium in valoare de 10 euro. Am incercat sa sterg ... (vezi toată discuția)