www.academicsingles.ro
Plată nereușită cu următoarea adresă IP: 82.137.14.82
be2 S.à.r.l. / www.academicsingles.ro
Numărul cazului: RO-2019-09-08-195157893-AS-DN
01.10.2019
Stimată(e) Vaidean Iosif,
Pe data de 24.09.2019 ți-am trimis un mesaj de reamintire privind plata abonamentului de mai sus. Nu am primit încă plata până astăzi.
Pe data de 08.09.2019 abonamentul tău Premium de 1 luni, achiziționat inițial pe data de 08.08.2019 cu adresa de e-mail vaideaniosif@yahoo.com de pe www.academicsingles.ro a fost actualizat automat.
Această actualizare s-a făcut în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale; ai confirmat că le-ai citit și acceptat.
Produsul achiziționat: abonament Premium pe luni.
Adresa IP în timpul achiziției: 82.137.14.82
Metodă de plată: CreditCard VISA
Nu am reușit debitarea taxei de abonament din contul tău pe data de 08.09.2019.
Ne datorezi taxa de abonament restantă de ## Field_PRICE_NEXT_PRODUCT ## Lei plus taxele de manipulare de 51,00 Lei.
Suma totală datorată acum este de 351,00 Lei.
Plătește acum
Singura modalitate de a opri procesul de colectare automată a plăților este achitarea la termen a sumei complete. În cazul în care nu achiți la termen suma completă restantă, vom fi nevoiți să transferăm cazul la o agenție externă de colectare a datoriilor. Din păcate, această procedură va atrage cheltuieli suplimentare ce-ți vor fi transferate.
Te rugăm să achiți 351,00 Lei în decurs de 7 zile, cel târziu până pe 07.10.2019 prin PayPal () folosind funcția „Send Money” (Trimite bani).
Te rugăm să faci plata la următoarea adresă de e-mail (=PayPal account):
paypal@be2.com
Cod de referință: RO-2019-09-08-195157893-AS-DN
Dacă ai nevoie de ajutor pentru a face plata prin PayPal, contactează-ne le paypal@be2.com. Îți vom trimite o cerere personalizată de plată prin PayPal.
Dacă nu poți să faci plata prin PayPal, îți poți plăti datoria și prin transfer bancar în următorul cont bancar:
Deținătorul contului:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Institut de credit:
Sumă:
Referință:
Adresa băncii:
be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
351,00 Lei
RO-2019-09-08-195157893-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany
În cazul unei plăți întârziate sau a unei neplăți, vom solicita recuperarea datoriei de către o agenție externă de colectare. Este foarte probabil ca acest proces să-ți afecteze scorul de credit. Nu uita că pe baza adresei de IP 82.137.14.82, la care este înregistrată achiziția ta, se poate iniția o căutare de adresă și se pot începe procedurile de recuperare a datoriilor.
Pentru a evita costurile suplimentare, asigură-te că plata va ajunge la noi până pe 07.10.2019 .
Găsești informații suplimentare în secțiunea de întrebări frecvente mai jos.
**************************************
Acesta este un e-mail automat.
Te rugăm să nu răspunzi la acest mesaj, adresa de e-mail este configurată numai pentru a trimite mesaje.
Găsești informațiile de contact în secțiunea de întrebări frecvente.
**************************************
Cu stimă,
Martin Bell
Academic Singles Managementul revendicărilor
**************************************
be2 S.à.r.l.
13, rue du Commerce – L-1351 Luxembourg – Luxembourg
**************************************
Academic Singles Recuperarea datoriilor
1. Despre be2 S.à.r.l.
2. Ești abonat la serviciile noastre
3. Acesta este un contract executoriu
4. Emiterea unei facturi nu este obligatorie
5. Taxa de abonament
6. Actualizarea automată
7. Anularea
8. Solicitarea anulării și anularea
9. Solicitarea anulării și retragerea
10. Solicitarea și folosirea necorespunzătoare a informațiilor de plată
11. Oprirea procesului de colectare/Plata
12. Procesul de colectare
1. Despre be2 S.à.r.l:
compania be2 S.à.r.l. gestionează una dintre cele mai mari agenții matrimoniale online din lume. Pentru mai multe informații, accesează www.academicsingles.ro.
2. Ești abonat la serviciile noastre:
când ai achiziționat abonamentul Premium, s-a precizat că acordul va fi prelungit automat cu perioada de acces aleasă (de ex., 3, 6 sau 12 luni) la prețul stabilit ce trebuie plătit în avans. Termenii și condițiile generale de furnizare a serviciilor, pe care ai confirmat că le-ai citit și acceptat, reamintesc, de asemenea, prelungirea contractului și dreptul de anulare a acestuia. Ai încheiat un contract cu noi.
3. Acesta este un contract executoriu:
contractele încheiate online sunt la fel de valabile din punct de vedere legal ca și cele semnate personal, întrucât ambele părți și-au dat acordul reciproc pentru declarația de intenție. Dacă introduci detaliile tale de plată și faci clic pe butonul Finalizează plata, ai încheiat un contract cu noi și ai acceptat Termenii și condițiile noastre.
4. Emiterea unei facturi nu este obligatory:
dacă închei un contract online, în general, primești un e-mail de confirmare. Pe parcursul procesului de plată, ne-ai permis să-ți debităm contul. Intră în totalitate în sfera ta de responsabilitate să te asiguri că suma datorată poate fi debitată. Nu este nevoie ca noi să-ți emitem o factură separată.
5. Taxa de abonament:
taxa de abonament trebuie achitată în momentul achiziției și este plătibilă într-o singură sumă sau în rate. Ai fost informat când ai făcut achiziția că taxa de abonament trebuie achitată în avans, ceea ce ai și confirmat cu un clic de mouse. Plata este procesată automat în momentul încheierii contractului și nu poate fi oprită, nici chiar prin revocare imediată. Nu uita că plățile electronice pot necesita câteva zile până când sunt procesate și creditate în contul beneficiarului. Totuși, aceasta nu înseamnă că a fost inițiată original în data care apare în extrasul contului tău.
6. Actualizarea automata:
toate abonamentele Premium sunt abonamente cu actualizare automată. Perioada de abonament plătită de client se prelungește automat. Taxa de abonament trebuie achitată la începutul fiecărei perioade și este plătibilă într-o singură sumă. Ți-ai exprimat acordul în acest sens atât prin acceptarea Termenilor și condițiilor noastre de furnizare a serviciilor cât și prin achiziționarea abonamentului nostru Premium. Nu uita că reducerile promoționale se aplică numai pentru prima perioadă a abonamentului. Când cumperi un abonament Premium, clienții noștri sunt, de asemenea, informați că abonamentele actualizate următoare vor fi taxate cu suma completă obișnuită.
7. Anularea:
abonamentul poate fi oricând anulat. Conform acordului nostru încheiat în momentul achiziției, avem nevoie de o perioadă minimă de notificare înainte de expirarea perioadei respective de abonament. Anularea abonamentului intră în vigoare la sfârșitul perioadei curente de abonament, cu condiția respectării perioadei de notificare obligatorii.
8. Solicitarea anulării și anularea:
după transmiterea cererii de anulare, clienții noștri primesc o confirmare pentru anularea făcută. Această confirmare indică, de asemenea, data la care se termină abonamentul. În cazul în care ai primit acest mesaj de reamintire, deși ai făcut anularea abonamentului la timp, verifică dacă ai primit o confirmare de anulare și dacă cererea pentru plată se referă la o perioadă ulterioară datei de pe confirmare. În acest caz, te rugăm să ridici o obiecție trimițându-ne o copie a confirmării de anulare prin e-mail la collections@be2.com sau prin poștă la 13, rue du Commerce, L-1351 Luxemburg - Luxemburg. Indiferent de opțiunea aleasă, nu uita să menționezi numărul de referință primit în această corespondență.
9. Solicitarea anulării și retragerea:
pentru a te retrage dintr-un contract, trebuie să aderi la anumite termene și formalități. Ai fost informat(ă) cu privire la procedura de retragere din contract în Termenii și condițiile noastre de furnizare a serviciilor și în momentul înregistrării. O retragere poate fi făcută în decursul unei anumite perioade de notificare. După această perioadă, retragerea nu mai este posibilă. Nu uita că procesarea unei returnări nu poate înlocui o retragere și nu poate fi considerată ca fiind o retragere. Clienții noștri primesc întotdeauna un răspuns la cererea lor de retragere; fie un accept, fie un refuz (dacă este cazul) și sunt informați cu privire la pașii următori. Clienții nu sunt îndreptăți să proceseze o returnare după retragere, în schimb, trebuie să aștepte procesarea rambursării. Dacă serviciul nostru a fost deja folosit, compensația poate fi reținută. În cazul în care ai procesat o returnare, vei fi obligat(ă) să suporți orice plată aferentă acumulată. Dacă s-a folosit abonamentul Premium, vei fi de asemenea obligat(ă) să returnezi compensațiile relevante. În cazul în care consideri că această notificare a fost trimisă din greșeală pentru că ți-ai confirmat deja retragerea reușită din contract, te rugăm să ridici o obiecție trimițându-ne o copie a confirmării de anulare prin e-mail la collections@be2.com sau prin poștă la 13, rue du Commerce, L-1351 Luxemburg - Luxemburg. Nu uita să menționezi întotdeauna codul de referință de mai sus. De asemenea, verifică dacă ai procesat o returnare în ciuda faptului că ai primit o rambursare. În acest caz, contul tău va fi fost creditat de două ori și, prin urmare, solicitarea noastră este justificată.
10. Solicitarea și folosirea necorespunzătoare a informațiilor de plată:
uneori, informațiile de plată pot fi folosite fraudulos pentru a achiziționa produse online. Totuși, dorim să precizăm că nu am înregistrat încă până acum niciun caz în care o persoană neîndreptățită a avut acces la informațiile personale de e-mail și la informațiile de plată ale unei terțe părți. Prin urmare, trebuie să presupunem că deținătorul adresei de e-mail înregistrate a înregistrat și profilul și a achiziționat abonamentul Premium. În cazul în care crezi în continuare că ai fost victima unei fraude, te rugăm să raportezi acest lucru autorităților relevante. Vom contribui la orice investigație a poliției prin furnizarea informațiilor de conectare, cum ar fi adresa IP, adresa și informațiile de plată, mesajele salvate și fotografiile încărcate. În cazul în care există dovezi concludente că informațiile de plată au fost folosite necorespunzător, procesul de recuperare a datoriilor va fi oprit. În plus, vom solicita despăgubiri de la persoana responsabilă și ne vom susține cazul în mod corespunzător. Nu uita că simpla depunere a unei plângeri la poliție nu este un motiv suficient pentru a opri procesul de recuperare a banilor.
11. Oprirea procesului de colectare/Plata:
imediat ce se primește plata pentru suma restantă, procesul de colectare poate fi oprit. Soluționarea situației este posibilă numai prin modurile menționate în avizele de plată. Nu uita că plățile pot necesita până la trei zile până ajung în contul beneficiarului. În cazurile excepționale, se poate încheia un acord de plată în rate cu agenția externă de colectare a datoriilor. Această opțiune poate genera taxe suplimentare și cheltuieli cu dobânzile.
Din motive administrative, be2 S.à.r.l. nu poate accepta plăți în rate.
12. Procesul de colectare:
în cazul în care nu-ți achiți datoria până la termenul stabilit, cazul tău va fi automat transferat unei agenții externe de colectare a datoriilor, situație ce va duce la plăți mai ridicate și va atrage alte consecințe. Dacă trebuie, poți discuta cu agenția externă de colectare pentru a face plata în rate. Nu uita că în cazul în care cazul tău va fi transferat unei agenții externe de colectare a datoriilor, anumite birouri de credit vor fi înnțate în acest sens (de ex., Experian, FCRA) și este foarte posibil ca scorul tău de credit să fie afectat. În cazul în care nu vei achita plata către agenția externă de colectare a datoriilor, se va emite o hotărâre judecătorească pentru recuperarea datoriilor. Cheltuielile acumulate în acest proces vor fi suportate în mod exclusiv de debitor.
Cel mai recent răspuns:
Dana_1972 , utilizator
11:53, 18 Septembrie 2021