Bună ziua!
Am nevoie de ajutor si dupa îndelungi cercetări am găsit aceasta platformă, unde sper ca voi găsi răspunsuri la intrebarile mele.
La data de 12 aprilie s-a instituit o poprire pe numele meu, suma totala pe care trebuia sa o datorez fiind de aproximativ 1,300 de lei. In acel moment, din unul dintre conturile mele au fost retrași aproximativ 700 de lei. Ulterior m-am prezentat la unul dintre ghișeele ANAF pentru a restitui restul sumei, si anume, 600 de lei. Doamna de la ghișeu mi-a oferit doar o chitanță care atesta faptul ca am achitat 600 de lei. Am solicitat o adresa de sistare a popririi, insa dumneaei mi-a spus faptul ca banii care mi-au fost luați din cont nu ajunsesera la ANAF, prin urmare nu mi-a putut oferi documentul.
Am considerat ca trebuie sa aștept cateva zile lucrătoare, verificand constant telefonic atat cu banca cat si cu ANAF ul daca banii au ajuns la ei. La aproximativ 3 săptămâni dupa plata integrala a sumei, am avut o discutie cu o doamna de la ANAF care m-a înștiințat ca poprirea a fost ridicata, suma a fost platitita integral, banii de la banca au fost recepționati, si acest lucru ar trebui sa fie vizibil in conturile mele. Însă nu a fost chiar așa.
Am vizitat sucursala băncii in care am contul încercând sa identific unde ar fi problema, rezolvând abia astazi, pe data de 5 mai, problema conturilor blocate. Am avut 3 conversații telefonice cu doamnele de la banca, toate confirmandu-mi faptul ca adresa de sistare a popririi a fost recepționata si totul este in regula. Ulterior acestui lucru, am dorit sa verific la departamentul HR al firmei in care lucrez daca si dânșii au primit aceasta adresa. Aici, din pacate, acestia mi-au spus ca nu le-a fost transmis nimic.
Am revenit cu un telefon catre doamna de la ANAF care spre surprinderea mea mi-a spus ca nu imi poate transmite o adresa de sistare a popririi deoarece suma nu a fost plătită integral, cei 700 de lei retrasi din cont nefiind recepționati catre ei. :)
Acum, dupa aceasta poveste alambicata si întortocheată, va întreb cum as putea rezolva aceasta situație si cum au putut sa imi deblocheze conturile fara ca poprirea sa fie sistata, asa cum a susținut doamna de la ANAF? Conturile sunt deblocate, totul a revenit la normal însă nu as vrea sa las lucrurile așa, deoarece presupun ca exista posibilitatea ca in momentul virării salariului in cont sa mi se retraga o noua suma de bani.
Mulțumesc celor care au citit pana aici si aștept părerile voastre.
Cel mai recent răspuns:
Ionut.ion , utilizator
14:43, 5 Mai 2023