Buna ziua,
In luna Decembrie 2009, am incheiat un contract de date/internet cu unul dintre colaboratorii Orange Romania. Toate bune si frumoase, pana la emiterea facturii. Factura emisa de Orange a fost pe doua luni si anume, pe 12 dec. a fost emisa factura pentru 1-30 noiembrie si 1-30 decembrie. Contractul meu, cuprinde o singura pagina, iar printr-o greseala a celor de la magazin, nu mi-au dat si "Termene si conditii" ale contractului si nici nu mi-au fost aduse la cunostinta. Eu am refuzat sa platesc aceste servicii in avans, le-am si trimis un e-mail, prin care i-am instiintat. In schimb, dupa 25 de zile, raspunsul lor, a fost sa merg sa ridic si cealalta parte a contractului de la magazin si ca totusi eu sunt obligat sa platesc comform contractului. Acum, eu nu mi-am dat seama daca cei care se ocupa de reclamatii chiar nu au citit e-mailul meu, sau chiar sunt niste incompetenti. Conform contractului meu, eu nici macar nu trebuie sa le platesc ceva, ca nu scrie nimic in contract de plata facturii. Aceasta foaie este singurul act dintre mine si Orange Romania. In mail, le-am spus ca sunt de acord sa platesc pentru luna noiembrie si sa reziliem contractul, pentru ca ei nu il respecta, dar se pare ca nu am cu cine. Deja s-a emis a treia factura si primesc notificari si somatii de plata. Din punct de vedere legal si conform contractului, eu cred ca nu au nici o sansa de castig, tinand cont ca in singur act semnat de mine, nu scrie nici macar ca trebuie sa platesc ceva, sa nu mai spun de plata unor servicii in avans.
Astept si parerea dumneavoastra.
Va multumesc
Ionut Paun