buna ziua. M-am portat cu abonamentul la Orange pe data de 21.12.2015 si pe 23.12.2015 sa facut portarea permanenta.
pe 27.12.2015 mi s-au emis doua facturi de plata:
-una pt perioada de facturare 21.12.2015 - 22.12.2015 (pt perioada provizorie)
-a doua pt perioada d facturare 26.12.2015 - 25.01.2016.
Ambele trebuiesc platite pana la data de 10.01.2016.
Cea de-a doua factura ma intriga.
de ce sa-mi emita deja o factura pe o perioada pe care eu nici macar nu am apucat sa folosesc abonamentul?
Astept cu nerabdare un raspuns...va rog ..o zi buna
am citit contractul si scrie: FACTURAREA SI TERMENE DE PLATA: "Orange romania va emite lunar o factura continand contravaloarea serviciilor furnizate clientului, astfel:
-valoarea abonamentului pentru perioada de facturare ulterioara datei de facturare corespunzatoare facturii,
-contravaloarea serviciilor furnizate in afara abonamentului de catre orange romania in perioada de facturare anterioara aceleasi date de facturare, daca este cazul,
-contravaloarea serviciilor tertilor furnizate prin intermediul orange romania, daca este cazul,
-tarife administrative, daca este cazul,.
Factura include tva-ul valabil la data emiterii acesteia si trebuie achitata in maxim 14 zie." etc
Pai vedeti, acum v-ati lamurit.
Precizarea "-valoarea abonamentului pentru perioada de facturare ulterioara datei de facturare corespunzatoare facturii, " tocmai asta inseamna, plata in avans a abonamentului.
Va rog sa va calmati, toata Romania plateste asa cum platiti si dvs., nu ne pacaleste oranjul.