avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1593 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme furnizare servicii Orange
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme furnizare servicii Orange

Buna ziua. M-am mutat recent la casa si in zona respectiva nu exista semnal Orange bun. Fie afara, fie in casa foarte greu prinzi semnal pentru a putea vorbi si de foarte multe ori. Am contract, nu sunt pe cartela si sunt inca sub obligativitatea celor 2 ani contractuali. Cum pot rezilia contractul, in baza carei legi, art deoarece eu consider ca ei nu imi pot furniza in conditii optime serviciile pentru care am optat. Ei au raspuns ca este vorba de un serviciu mobil si ca ei au aoperire 97% si ca eu beneficiez de conditii optime. Le-am explicat ca din 24 de ore pe zi, 12h sunt acasa timp in care nu am semnal bun la telefon si nu se respecta conditiile contractuale.
Ultima modificare: Joi, 24 Septembrie 2015
lauricafl, utilizator
Cel mai recent răspuns: hincuvictor , utilizator 18:32, 24 Septembrie 2015
Obligația lor, asumată prin contract, este de a asigura servicii corespunzătoare. Citiți contractul și, mai ales, termenii și condițiile generale (TCG
[ link extern ]

În TCG ORANGE, la art. 16.1(2), se menționează următoarele: Clientul poate rezilia Contractul în cazul în care Orange România nu respectă parametrii de calitate menționați la art. 1.6.1 alineat 7, printr-o notificare scrisă transmisă Orange România cu cel puțin 30 (treizeci) de zile calendaristice înainte de data rezilierii.
Art. 1.6.1 alin. 7 prevede că: (7) În condițiile unui semnal neafectat de factori ce sunt în afara
controlului său, Orange România garantează următorii parametri de calitate a Serviciilor sale:
- rata apelurilor de voce întrerupte în timpul convorbirii, pe
parcursul unei luni < 2%
- procentul din întreaga suprafață a țării acoperit de serviciul de voce
prin celule aflate în trafic comercial (acoperire outdoor) > 80%. În cazul nerespectării acestor parametri, Orange România oferă despăgubiri cu o valoare egală cu contravaloarea serviciului neprestat sau prestat necorespunzător. Despăgubirile se acordă prin creditarea clientului în factura aferentă lunii următoare. Acestea se acordă ca urmare a reclama]iei Clientului și după analizarea în prealabil a tuturor circumstan]elor existente care justifică acordarea de despăgubiri. În cazul în care Clientul este nemulțumit de despăgubirile acordate de către Orange România, acesta se poate adresa instanțelor de judecată competente în vederea recuperării prejudiciului suferit.

În concluzie, la o primă verificare a speței, conform clauzelor din contract, nu prea aveți argumente. Însă, este posibil să existe și alte clauze care să fie interpretate în beneficiul dvs. Ar trebui să apelați la un avocat care să analizeze cauza sub toate aspectele și să notifice Oranje sau, după caz, Protecția Consumatorilor.
Buna ziua.
Mai aveti posibilitatea efectuarii unei reclamatii la Autoritatea Nationala pentru Reglementarea Serviciilor de Telecomunicatii. In acea sesizare specificati ca doriti sa se verifica calitatea semnalului GSM la adresa de domiciliu.
In functor de acel raspuns, hotarati ce procedura urmati.
Puteti sa inregistrate o plangere scrisa impotriva Orange si la OPC.
Mult succes.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme semnal orange elkecri elkecri Buna ziua, Sunt abonata la orange si de mai bine de jumatate de an nu avem semnal la telefon.De cele mai multe ori cand vreau sa apelez pe cineva imi zice ... (vezi toată discuția)
Contract orange zephon zephon Buna ziua Am urmatoarea problema: Cu o saptamana in urma am semnat o cerere de portare de la Vodafone la Orange de pe abonament pe abonament. Odata cu cererea ... (vezi toată discuția)
Probleme la rezilierea contractului cu operator telefonie stc1 stc1 Buna ziua. In februarie 2012 am reziliat un contract de internet cu un anume operator de telefonie prin intermediul ANPC. Adica am trimis un mail cu ... (vezi toată discuția)