Clientul poate rezilia Contractul în cazul în care Orange România nu respecta parametrii de calitate mentionati la art. 1.6.1 alineat 7, printr-o notificare scrisa transmisa Orange România cu cel putin 30 (treizeci) de zile calendaristice înainte de data rezilierii.
(7) ln conditiile unui semnal neafectat de factori ce sunt in afara controlului sau, Orange România garanteaza urmatorii parametri de calitate a Serviciilor sale:
- rata apelurilor de voce întrerupte în timpul convorbirii, pe parcursul unei luni < 2%
- procentul din întreaga suprafata a tarii acoperit de serviciul de voce prin celule aflate în trafic comercial (acoperire outdoor) > 80%
În cazul nerespectarii acestor parametri, Orange România ofera despagubiri cu o valoare egala cu contravaloarea serviciului neprestat sau prestat necorespunzator. Despagubirile se acorda
prin creditarea clientului in factura aferenta lunii urmatoare. Acestea se acorda ca urmare a reclamatiei Clientului si dupa analizarea în prealabil a tuturor circumstantelor existente care justifica acordarea de despagubiri.
~ final discuție ~