avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 854 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme semnal Orange
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme semnal Orange

Buna ziua,

Sunt abonata la orange si de mai bine de jumatate de an nu avem semnal la telefon.De cele mai multe ori cand vreau sa apelez pe cineva imi zice ca sunt in afara ariei de acoperire, acelasi lucru patesc si cei care vor sa ne sune.Lucram de acasa si avem probleme cu clientii care spun ca nu raspundem la telefon dar de fapt noi nu avem semnal.Am facut sesizare la orange si au venit au masurat semnalul si intradevar nu este semnal dar au zis ca ei nu au ce sa faca si daca vrem sa reziliem contractul trebuie sa platim taxa de abonament cate luni de abonament mai avem cu ei.
Ce putem face ?Nu este corect ca eu sa platesc un abonament pentru un serviciu de care nu beneficiez.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: elkecri , utilizator 11:18, 29 Octombrie 2015
Faptul ca nu va puteti folosi de serviciile lor va da dreptul sa reziliati fara sa le datorati vreo despagubire. Pacat ca n-ati intrebat mai demult, notificarea precede rezilierea cu minim 30 de zile deci este posibil sa mai platiti o luna de abonament.

Cautati in contract partea care se numeste Rezilierea contractului, nu stiu ce numar o fi avand:

Clientul poate rezilia Contractul în cazul în care Orange România nu respecta parametrii de calitate mentionati la art. 1.6.1 alineat 7, printr-o notificare scrisa transmisa Orange România cu cel putin 30 (treizeci) de zile calendaristice înainte de data rezilierii.


Cautati si ce scrie la parametrii de calitate si vedeti ca au o prevedere de care ati putea incerca sa va folositi ca sa scapati macar de plata lunii urmatoare:

(7) ln conditiile unui semnal neafectat de factori ce sunt in afara controlului sau, Orange România garanteaza urmatorii parametri de calitate a Serviciilor sale:
- rata apelurilor de voce întrerupte în timpul convorbirii, pe parcursul unei luni < 2%
- procentul din întreaga suprafata a tarii acoperit de serviciul de voce prin celule aflate în trafic comercial (acoperire outdoor) > 80%
În cazul nerespectarii acestor parametri, Orange România ofera despagubiri cu o valoare egala cu contravaloarea serviciului neprestat sau prestat necorespunzator. Despagubirile se acorda
prin creditarea clientului in factura aferenta lunii urmatoare. Acestea se acorda ca urmare a reclamatiei Clientului si dupa analizarea în prealabil a tuturor circumstantelor existente care justifica acordarea de despagubiri.

Eu as incerca sa le fortez mana si as scrie ca, intrucat nu m-am putut folosi de serviciile lor din luna X 2015 (de cand ati inceput sa reclamati) solicitati incetarea contractului cu data depunerii notificarii, nu peste 30 de zile asa cum este prevazut la pct. X din contract.
Adaugati ca daca nu sunt de acord cu solicitarea de reziliere cu data depunerii ii veti reclama ANPC.

Asteptati raspunsul si reveniti.
multumesc pentru raspuns

Problema este ca in contract la punctul :
6.Raspunderea Orange Romania pentru Servicii
Orange Romania nu raspunde pentru urmatoarele:
-nefunctionarea retelei sau functionarea necorespunzatoare a retelei din motive in afara controlului Orange Romania;


In acest caz eu trebuie sa platesc abonament pentru un serviciu care practic nu exista.
Pe mine cine ma despagubeste ca nu pot lucra de acasa in conditii optime.
Chiar nu pot face nimic?
Cum dvs. beneficiati de un serviciu controlat de Orange Romania nu este incident art 6 expus de catre dvs. Este integral vina lor ca nu asigura semnal in zona unde locuiti.
Asa cum a recomandat colega Ares, trimiteti o notificare in care specificati ca doriti sa reziliati contractul de la data notificarii, intrucat nu puteti plati un serviciu de care nu puteti beneficia (atasati si procesul verbal din care reiese ca au fost facute masuratori si nu exista semnal).
Buna ziua,

Am trimis notificare la orange ca vreau sa reziliez contractul asa cum m-ati indrumat dar nu am primit nici un raspuns.In data de 15 noiembrie se fac 30 zile de cand le-am trimis notificarea prin posta cu confirmare de primire.Nu ar trebui sa trimita un raspuns la notificare?
Multumesc,

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incetare contract telefonie mobila Vreau sa reziliez contractul cu Orange deoarece nu am semnal unde locuiesc si am patru abonamente. Cei de la Orange imi tot spun ca trebuie sa platesc in ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract orange zady zady Buna ziua, tocmai mi-am cumparat un telefon de la Orange( Galaxy S). Telefonul are o vechime de 6 luni fiind expus in magazin (am gasit in el o poza facuta de ... (vezi toată discuția)
Probleme semnal orange elkecri elkecri Buna ziua, Am o foarte mare problema cu semnalul orange am facut sesizare ca semnalul nu este bun si ca de cele mai multe ori suntem in afara ariei de ... (vezi toată discuția)