Buna ziua,
am rugamintea sa ma ajutati intrucat sunt intr-un mare impas si nu stiu cum sa procedez.
Sunt membru fondator al Asociației Fun Child, asociatie care desfasoara activități de ajutorare a copiilor proveniți din familii cu situație precară, a celor din familii monoparentale, contribuind cu ajutorarea acestora cu rechizite, bani, alte obiecte materiale. Prin activitățile noastre mulți copii au reușit să își continue școala, deși erau în prag de abandon școlar. Sursele de venit au fost din cei 3,5% impozit pe venit, din sponsorizări, dar majoritatea de la propria familie; Asociația are cont deschis la BT încă din anul 2010;
In data de 28.04.2023, am fost la sucursala BT pentru a lua extrasele de cont aferente exercițiului financiar 2022, în vederea depunerii bilanțului la ANAF, iar la ghișeu, mi s-a spus ca am închis contul Asociației. La explicația că nu aveam motive să fac aceasta întrucât Asociația ajută în continuare copiii proveniți din medii defavorizate, mi s-a spus că atunci "cineva" din cadrul Asociatiei a închis contul. Am explicat că nici asta nu este posibil, deoarece numai eu reprezint Asociația în relațiile cu banca . După care a venit o alta explicație "banca mi-a inchis contul" întrucat soldul era 0 (zero) - nici de data asta nu era adevărat întrucat mai exista in cont suma de 43,46 lei (despre care nimeni nu știe unde s-au dus). Pe de altă parte, așteptăm ca ANAF-ul sa transfere 3,5 % din impozitul din 2021 și încă 3,5% din impozitul anului 2022, de la Cabinetul Medical Dr. Oprina. Unde se vor duce acești bani? Cine va răspunde pentru ei?
Nu am fost notificat despre această situatie, iar în contractul incheiat cu BT nu se prevăd situațiile închiderii unilaterale a contului, mai ales în condițiile în care exista o sumă și brusc apare 0 (zero), fără existența vreunei retrageri.
Am trimis mnai multe sesizarii banci (inca din 28 aprilie 2023) dar nici pana acum nu am primit vreun raspuns.
Cui ma mai pot adresa? Ce mai pot face?
Cel mai recent răspuns:
Dapix , utilizator
10:40, 1 Iunie 2023