Am avut in urma cu 9-10 ani un card de salariu la banca (nu mai stiu cum se numea atunci). La un an dupa deschidere am inchis contul completand documentele necesare de la acea data intr-o agentie a lor (cea in care a fost deschis contul ... nu mai stiu care era). Totul a fost bine pana cand am primit un extras de cont cu data de 31.12.2013 in care se arata ca sunt dator la banca :))
Conform acestui extras, in care nu se regaseste informatia de an decat la data extrasului, se vede o inchidere de cont apoi o stornare comisioane si apoi cateva inregistrari cu comision de administrare de 7.5 ron. Astfel la soldul final reiese o valoare negativa.
Va rog sa imi spuneti ce pot face, daca se poate, ce pot sa fac cu un cont care a fost inchis de beneficiar si, dupa cum reiese din extras, reactivat de banca? si, cum sa abordez problema data de faptul ca pe un cont pe care beneficiarul nu a avut activitate de peste 8 ani (eu stiind ca este inchis) se poate percepe comision de administrare (ca sa nu mai spunem ca valoare comisionului e gigantica)?
Cu siguranta este o neintelegere. Faceti o adresa catre banca in care sa mentionati faptul ca acel cont a fost inchis si ca pe acel cont nu au mai fost facute operatiuni de la momentul inchiderii. In cazul in care mai aveti copii ale documentelor prin care contul a fost inchis atasati-le adresei.
Va multumesc frumos pentru incurajare. Din pacate nu cred ca aveti dreptate. Un extras de cont poate fi generat daca ai un cont pentru care sa faci asta. Deci, contul meu, desi nu ar trebui, inca este deschis. Iar ei incearca tertipuri de fraudare, pentru ca tinand cont de faptul ca nu am avut nici un fel de relatii de cand am inchis contul (dupa cum spuneam, in urma cu mai bine de 8 ani) nu poate fi catalogata altfel aceasta activitate din ultimul an.
Se intampla cu anumite banci situatii paradoxale. Daca este vorba de bcr, in ultima perioada sunt campioni la abuzuri. Reactiveaza conturi vechi, percep retroactiv comisioane de administrare abuziv, nu inchid conturi nici la solicitari scrise, etc., banuiesc ca sunt pe pierdere si nu mai stiu din ce sa stoarca bani, altfel nu imi explic.
Din pacate pentru noi toti contribubilii acestui minunat sistem nu este vorba de BCR. Din pacate, pentru ca sunt mai multe banci care fac acest lucru.
Oricum, dupa ce am facut sesizarea catre ANPC si m-am adresat si unui avocat pentru a face o plangere in instanta cu privire la aceasta rectivare si perceperea de comisioane fara instiintare prealabila, problema a fost solutionata in 24 de ore :))