Ma confrunt cu urmatoarea situatie, am achiziționat mașina din DE de la o companie privată autorizata, am primit anterior raport DEKRA/TUV, contractul...etc, achiziția s-a făcut online.
Am organizat transport(mașina se afla pe un depozit logistic), șoferul cand a ajuns la încărcare a făcut poze cu defectele si mi le-a trimis.In poze figurau inca 2 defecte care nu au fost menționate in raport.
Am sunat compania, am trimis pozele asa cum au spus ei, șoferul a încercat mașina si a adus-o acasă.
După cateva ore am primit răspuns si de la companie in care spuneau ca doar defectele din raport le are masina…minciuni, pozele vorbeau de la sine.
Le-am trimis mail din nou unde le-am facut frumos o prezentare cu poze din raportul lor unde se vedeau cele 2 defecte(daca mareai pozele si te uitai atent) si le-am cerut sa ne intelegem amiabil.
Au recunoscut si au spus ca am dreptate si doresc sa imi ofere o reducere de 150 euro, categoric nu am fost de acord cu asta(reparatia depaseste suma) si le-am cerut o alta suma + au mintit in raportul ala cu care se lauda nemtii ca ar fii corectitudinea pe pamant.
Intrebarea mea este, daca nu ajungem la un numitor comun, ce as putea face mai departe? care sunt organele abilitate sa ma consilieze in acest sens?