avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 798 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Nume proprietar netrecut in civ după înmatriculare
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Nume proprietar netrecut in civ după înmatriculare

Nume proprietar netrecut in civ după înmatriculare

Salutare, am o mica nelămurire legata de înmatricularea unei mașini, tocmai ce am primit certificatul de înmatriculare, toate bune și frumoase dar cand am verificat toate actele in ordine am observat ca nu sunt trecut in (civ/talon/ cum se numeste, tabelul cu proprietarii), este normal sa fie așa sau este vreo problema și pot primi amenda sau sa fiu tras la răspundere pentru că nu sunt adăugat acolo?
Este prima mașina pe care o am, sunt începător și nu cunosc deloc acest "domeniul" de aceea apelez la ajutorul dumneavoastră. Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: mcfly , utilizator 10:20, 27 Iulie 2023
Sunt documente diferite
-cartea de identitate vehicul care este document in care se consemneaza caracteristicile tehnice ale vehiculului si succesiv si cronologic proprietarii acestuia
-certificat de inmatriculare =talon document in care se consemneaza date identificare vehicul ,nume,prenume proprietar
Talonul auto are o forma dreptunghiulara si este compus din trei parti cu elemente de .securizare:
Talonul auto contine conține urmtoarele informatii:
-Numărul de inmatriculare;
-Data primei inmatriculări a masinii;
-Date personale = numele si prenumele posesorului certificatului de inmatriculare sau denumirea persoanei juridice, adresa de domiciliu sau sediul persoanei juridice;
-Dacă posesorul certificatului de inmatriculare este sau nu proprietarul vehiculului;