Buna ziua! In data de 08.07.2023 am achitat o rovigneta pe 12 luni prin aplicatia Pago, am verificat datele introduse de 2 ori, numarul de inmatriculare si seria de sasiu erau corecte, dupa care am apasat plateste, rovignieta primita pe mail si factura are un alt numar de inmatriculare, in loc de DB este B, si o cu totul alta serie de sasiu eu am Vw si seria este de Kia, Am luat legatura cu cei de la pago, m-au pus sa fac o cerere catre CNAIR, am facut, am trimis, am atasat documente, insa cei de la CNAIR mi-au refuzat solicitarea deoarece spun ca nu se incadreaza in Anexa 1, norme.
Eu am cumparat intre timp pentru a evita o eventuala amenda o noua rovinieta pe numarul si seria corecta. Cum pot face sa imi recuperez banii de pe prima rovinieta avand in vedere ca este o eroare a aplicatiei Pago?
Dupa ce am primit raspuns de la CNAIR le-am trimis un mail in care ii instiintez ca daca nu imi returneaza banii fac plangere la Anpc. Ce solutii am? Va multumesc!
verificati daca aplicatia de care vorbiti este agreata de CNAIR.
daca nu veti primi banii, faceti plangerea, asteptati raspunsul ANPC si, eventual, returul sumei.
ultima solutie e sa va judecati.